Säsongsboende i Åre !?

eklovenas

Ny medlem
Säsongsboende i Åre !?
Jag och två tjejer letar efter ett boende i Åre by till vinter då vi ska säsonga.
Vi gjorde det förra året, och då jobbade vi genom Skistar som fixar boende åt en. I år skall vi jobba för andra företag som inte har något säsongsboende till en.
Det känns som vi har letat över allt på internet osv, och tänkte höra nu om ni har några tips som vi kan ha glömt att kolla. :)

Säsongsboende i Åre !?
Kula är bara trött på alla som tror att folk ska lösa boenden åt dom.

Har ni sökt över hela internetet och missat tråden om just boende i åre och tipsen där så är ni faktiskt värdelösa på att söka så då får ni nog vara utan boende ;)

Och att dessutom posta en sådan här tråd under nordiska fjäll när det finns en separat forums kategori under för Åre är ju också fel :|

Senast ändrad:
Säsongsboende i Åre !?
Sen är jag också av den uppfattningen att man får gå lite längre själv än att bara få allt "serverat". Hade jag varit i behov av boende hade jag inte låtit en text med "veckouthyrning" (japp, ETT ord ) fått stoppa mig från att ringa uthyraren och fråga om möjlighet till längre uthyrningstid och i sådana fall pris.

Jag drog till med 120 för det var en jävla massa annonser och jag orkade inte räkna. 83 låter för mig som mer än nog.

Säsongsboende i Åre !?
Hej! om det är någon som har ett boende för tre pers att hyra ut över nyår, eller vet någon som hyr ut i centrala Åre så får ni gääärna slå en pling på 0708865397. pöss

Tillbaka
Topp