Scott s14, Salomon z12, skräp eller?

Ski_marre

Ny medlem
Ja funkar dom eller är de skräp. Ska sitta på scott mission eller crusade.. 75pannor tung. avancerad åkare som åker över allt..

Z12 är inte vidare roliga, lite sämre funktion än övriga linjen, och väldigt mycket plast. S14, vilka menar du då? STH14? STH14 är samma som STH12 och de är mest plast. Det bästa valet du kan göra är STH14 Driver. Samma konstruktion som STH16 fast utan det höga skalan.

Alla Scotts bindningar är Salomon. Jag letade men hittade inte någon Scott s14 på Skistore? Kunde du inte ha länkat till den istället?

Skistore har STH14 Driver, och utav 14-dinare så är nog just STH14 Driver den som jag rekommenderar. Observera Driver, det finns vanlig STH14 och sedan STH14 Driver...

men jag har ju länkat till den! Den finns på scotts hemsida iaf oc på skistor finns den inte under katergorin "bindningar" utan man kan bara välja till den när man kollar på en skida..

Jo, jag såg din länk, men jag menade en länk där man kunde se den på skistore. Hur som helst är det STH14 Driver som är det bästa alternativet!

Carled: Scott S14 räcker gott och väl till en åkare som inte skall droppa 10 meters klippor. Och med dessa skidor så räcker de absolut.

Ski_marre: Gå för Scott s14 då jag misstänker de ingår i paket eller??

//H

hasse: Nej de är valbart. Scott sth16 för 300kr extra å de är väl en bra mkt bättre bindning! Salomon sth16 misstänker jag med lite annan färg.. Sth14 driver går att få för 1795:-

Tillbaka
Topp