Scott YZ0

adam_hansson

Ny medlem
Scott YZ0
Tjena, jag va i stan häromdan o kollade lite på dirt cyklar och fick testa lite cyklar på olika ställen, men jag fastnade framförallt för en cykel...Scott YZ0. Jag fick ett bra pris på cykeln och jag tyckte den va härlig o cykla på och så, men jag undrar lite va andra har att säga om den, om ni har testat den o tyckte den va bra.

/adam

Scott YZ0
testat den jag tycker det är en Grym hojj men den är för tung för att streeta med så du vet men det är en grym freeride och dirt hojj :)

Scott YZ0
För tung för att streeta med ? Den väger då garanterat mindre än mitt stålmoster som känns hur smidig som helst.

Hur mycket är det du ska betala för den ?

Scott YZ0
TheGuyWhoLovesBikes sa:
testat den jag tycker det är en Grym hojj men den är för tung för att streeta med så du vet men det är en grym freeride och dirt hojj :)
Är ingen cykelexpert, men är inte streethojar bra mycket tyngre än freeridehojar?

Scott YZ0
jag har en scott yz0 limited 04. som du kan få köpa...skriv till mig så kan du få veta saker om den...kolla annons

Scott YZ0
Håller med, en grym cykel men den överdimensionerade ramen gör den lite tung för street... Detta göra den också i princip oförstörbar... :D Köp

Scott YZ0
Förstår inte varför ni snackar om att de är för tunga för street ?
Ni ska inte snacka om saker ni inte kan. Cykelns vikt spelar inte den största rollen, hur cykeln känns och hur lätt den är att hantera beror på till större delen vilken geometri den har.
Min egna cykel är en ht, den väger nog kring 16 skulle jag tro, vilket många tror är tungt, men geon är prima, så man känner inte av vikten alls!

Till ditt cykelköp skulle jag rekomendera dmr rhythmen som Aadam länka, mycket mer cykel för pengarna.

Scott YZ0
Idag var gard väldigt mysig då.

Nej, men gard har rätt i det han säger. Och om man har en streethoj som väger mycket mer än en FS så har man problem ;)

Scott YZ0
"Är ingen cykelexpert, men är inte streethojar bra mycket tyngre än freeridehojar?"

Street är en cykelsport man cyklar med så lätta hojjar som finns dom ska inte väga nått....så det e lätta saker manska ha till street.

Scott YZ0
har en sån (om det är en 06:a) men dom är grymt skööna asså, vad ska du ha den till ? köpa den och köra dirt eller t. ex att göra ss ta bort frambromsen osv osv

Tillbaka
Topp