Thomsson Ny medlem 2013-03-09 Scrubhooks, gör det nån skillnad? #1 Gör scrubhooks nån skillnad egentligen? Vad tycker ni som prövat? Scrubhooks är alltså vingarna på bakkappan som vissa bindningar har. Senast ändrad: 2013-04-20
Gör scrubhooks nån skillnad egentligen? Vad tycker ni som prövat? Scrubhooks är alltså vingarna på bakkappan som vissa bindningar har.
Thomsson Ny medlem 2013-04-20 Scrubhooks, gör det nån skillnad? #2 Bumpar denna tråd, fast med ny rubrik och frågeställning eftersom jag inte fick svar på förra.
linder Aktiv medlem 2013-04-23 Scrubhooks, gör det nån skillnad? #3 Jag har inte upplevt någon större skillnad mellan mina switchback och switchback haldor pro mer att det är krångligare att få på sig dom med hooks :P
Jag har inte upplevt någon större skillnad mellan mina switchback och switchback haldor pro mer att det är krångligare att få på sig dom med hooks :P
Thomsson Ny medlem 2013-04-24 Scrubhooks, gör det nån skillnad? #4 Tack Linder! Om det blir Saavihooks eller nästa års Halldors så blir det väl för coolfaktorn Men kan tänka mig att dubbla scrubhooks är bra, den på insidan måste ju ge bättre support för pressar än den på utsidan.
Tack Linder! Om det blir Saavihooks eller nästa års Halldors så blir det väl för coolfaktorn Men kan tänka mig att dubbla scrubhooks är bra, den på insidan måste ju ge bättre support för pressar än den på utsidan.
linder Aktiv medlem 2013-04-24 Scrubhooks, gör det nån skillnad? #5 Jag kommer nog rocka Eikis promodell nästa vinter alternativt midbacks Hade inte du skadat dig föresten? Har du vägarna förbi åre kan du ju få prova Haldors highbacksen
Jag kommer nog rocka Eikis promodell nästa vinter alternativt midbacks Hade inte du skadat dig föresten? Har du vägarna förbi åre kan du ju få prova Haldors highbacksen