Seg buffring

victord

Ny medlem
Seg buffring
Alla filmerna på freeride-TV går sjuukt segt och buffra för mej. har 10 mb bredband så det är aldrig nåt problem på youtube eller annat. är det så här bara för mej?

Peace

Seg buffring
victord sa:
Alla filmerna på freeride-TV går sjuukt segt och buffra för mej. har 10 mb bredband så det är aldrig nåt problem på youtube eller annat. är det så här bara för mej?

Peace
Det händer samma för mig också... Men jag klagar inte så JÄVLA mycket. De som gör freeride tv lägger ned mycket tid på det och du sitter bara framför din dator och klagar att det går segt. Nästa Freeride TV vill jag att DU gör... Så ska Vi klaga över ditt dåliga program....!

Seg buffring
Lugna ner er. Självklart får man fråga varför det är segt ibland. Anledningen är att väldigt många samtidigt laddar hem filmerna från Freerides filmserver och därför blir servern överbelastad.

Seg buffring
Jobbern_in_GBG: Han har väl inte klagat?, Han frågar varför det går så segt bara? du borde lära dig lite vett iallafall, och förresten så om han gör ett program så ska DU klaga ingen annan eller?, Jag hade inte tänkt klaga!

charpentier: Du borde lära dig vett istället!, Han frågar ju bara om det går segt att buffra för alla andra?.. Tycker alla borde skärpa sig lite hära..

Det går segt för mig också, och jag undrar också varför det går segt? har 12 mbit

EDIT: ok, råkade posta efter att johan hade skrivit !

Senast ändrad:
Seg buffring
Stenman sa:
sluta starta en ny tråd för varje problem ni stöter på.
Men det här känns ju ganska viktigt då Freeride är en grym sida, samt att funktionen är riktigt underhållande och då vill man ju vara en del i den förbättringen som faktiskt kan göra Freeride ännu grymmare!

Seg buffring
vad är fel med folk?.. ibland undrar man ju om vissa föddes utan hjärna eller om dom bara har svårt för att förstå..

klart man ska rapportera om man hittar nån bugg eller annat problem.. ända sättet att få en lösning på problemet.

så sluta klaga på killen.. bra inlägg enligt mig

Seg buffring
håller med. förut i början så var det mkt snabbare att buffra nu kan det ta flera timmar

Seg buffring
Nu har vi uppgraderat uppkopplingen till vår filmserver. Förhoppningsvis ska ni inte behöva vänta så länge på att filmerna drar igång, men när nya populära filmer släpps kan det naturligvis bli segt ett tag.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp