Session i Jönköpingsområdet *INSTÄLLT*

Felixus

Medlem
p.g.a väder, krångel med rail och el och lite extra krångel med snö så ställer vi in vår session vid Vapenvallen Lördag 6:e December.

Vi försöker fixa en annan session när vi har bättre förutsättningar.

Senast ändrad:
kan va kul, kolla med lucas magnusson , det äär hans rail. ring också till vapen vallen så de kan köra ut snö. håll forumet uppdaterat. för övrigt är det någon som har film eller foto på mig från railjaamet , hör av er i min gästbok : D

jonssonskiing sa:
TheFibretech sa:
jonssonskiing sa:
jag kommer men ligger det nära jönköpings central eller??
Njaaa. åk vidare till huskvarna. kan pilla ihop en liten vägbeskrivning.
men jag kommer från linköping o tar swebuss o den stannar inte förns jönköping:/
Okej, då får du nog byta buss eller liknande. kan dock inte linjerna i huskvarna men ska leta lite så att ni andra kan hitta. det är ca 1, 5 mil mellan jönköping recesentrum och vapenvallen.

TheFibretech sa:
jonssonskiing sa:
TheFibretech sa:
Njaaa. åk vidare till huskvarna. kan pilla ihop en liten vägbeskrivning.
men jag kommer från linköping o tar swebuss o den stannar inte förns jönköping:/
Okej, då får du nog byta buss eller liknande. kan dock inte linjerna i huskvarna men ska leta lite så att ni andra kan hitta. det är ca 1, 5 mil mellan jönköping recesentrum och vapenvallen.
det är typ 7km från resecentrum, och det tar 30 min med jönköpings lijetrafik, linje 1.

ja, alla fixar mat (pizza/redbull) :D själva.
men kolla med lucas också då!

ska vi säga lördag? (6 december)

btw, vilka är det som har pvc-rails att ta med? :)

/mange

Senast ändrad:
Mistah Fibretech; sweet, hoppas dom är kvar då!

Kan den gode Carl-Oscar kanske tänka sig att snacka med Lucas? ni är ju ändå typ bästisar.. haha ne men seriöst gör det är du bussig! så kan du hojta till här när du snackat med honom!

tänkte på en till grej.., det blir mörkt redan vid halv fyra så några feta strålkastare vore grymt! nån som har?

Manutten sa:

Kan den gode Carl-Oscar kanske tänka sig att snacka med Lucas? ni är ju ändå typ bästisar.. haha ne men seriöst gör det är du bussig! så kan du hojta till här när du snackat med honom!

tänkte på en till grej.., det blir mörkt redan vid halv fyra så några feta strålkastare vore grymt! nån som har?
vi har en på 500watt. men det känns inte som att det finns uttag där så om någon har elverk eller liknande?

TheFibretech sa:
Manutten sa:

vi har en på 500watt. men det känns inte som att det finns uttag där så om någon har elverk eller liknande?
aight, lite osäker på el-uttag jag också.. får undersökas.. *HOST carl-oscar...HOST*

precis, vi kan inte bestäma nåt förrän vi kollat med el.. men om vi fixar det så kommer det sannerligen bli en riktig chill dag!

hoppas vädret går med oss också

när ska detta session börja? jag är nämligen upptagen kl. 12.00, ska öva på Elmia, men det tar la max två timmar. kör ni vid två/tre också?

soft! jag har en rejäl bygglampa som jag kan ta med!

ring och kolla upp så att vi kan få snö ditkörd samt att det finns tillgång till el!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp