Njaaa. åk vidare till huskvarna. kan pilla ihop en liten vägbeskrivning.jonssonskiing sa:jag kommer men ligger det nära jönköpings central eller??
men jag kommer från linköping o tar swebuss o den stannar inte förns jönköping:/TheFibretech sa:Njaaa. åk vidare till huskvarna. kan pilla ihop en liten vägbeskrivning.jonssonskiing sa:jag kommer men ligger det nära jönköpings central eller??
Okej, då får du nog byta buss eller liknande. kan dock inte linjerna i huskvarna men ska leta lite så att ni andra kan hitta. det är ca 1, 5 mil mellan jönköping recesentrum och vapenvallen.jonssonskiing sa:men jag kommer från linköping o tar swebuss o den stannar inte förns jönköping:/TheFibretech sa:Njaaa. åk vidare till huskvarna. kan pilla ihop en liten vägbeskrivning.jonssonskiing sa:jag kommer men ligger det nära jönköpings central eller??
det är typ 7km från resecentrum, och det tar 30 min med jönköpings lijetrafik, linje 1.TheFibretech sa:Okej, då får du nog byta buss eller liknande. kan dock inte linjerna i huskvarna men ska leta lite så att ni andra kan hitta. det är ca 1, 5 mil mellan jönköping recesentrum och vapenvallen.jonssonskiing sa:men jag kommer från linköping o tar swebuss o den stannar inte förns jönköping:/TheFibretech sa:Njaaa. åk vidare till huskvarna. kan pilla ihop en liten vägbeskrivning.
vet inte riktig har inte planerat så mycket men man får la ta me sig lite fika eller käk!Manutten sa:ja men shit va grymt! jag är fett på!
hur ska vi lägga upp det? :D
Vi har 2st pvc rör liggandes där. hoppas bara ingen tagit dom.Manutten sa:ja, alla fixar mat (pizza/redbull) :D själva.
men kolla med lucas också då!
ska vi säga lördag? (6 december)
btw, vilka är det som har pvc-rails att ta med?
/mange
vi har en på 500watt. men det känns inte som att det finns uttag där så om någon har elverk eller liknande?Manutten sa:Mistah Fibretech; sweet, hoppas dom är kvar då!
Kan den gode Carl-Oscar kanske tänka sig att snacka med Lucas? ni är ju ändå typ bästisar.. haha ne men seriöst gör det är du bussig! så kan du hojta till här när du snackat med honom!
tänkte på en till grej.., det blir mörkt redan vid halv fyra så några feta strålkastare vore grymt! nån som har?
aight, lite osäker på el-uttag jag också.. får undersökas.. *HOST carl-oscar...HOST*TheFibretech sa:vi har en på 500watt. men det känns inte som att det finns uttag där så om någon har elverk eller liknande?Manutten sa:Mistah Fibretech; sweet, hoppas dom är kvar då!
Kan den gode Carl-Oscar kanske tänka sig att snacka med Lucas? ni är ju ändå typ bästisar.. haha ne men seriöst gör det är du bussig! så kan du hojta till här när du snackat med honom!
tänkte på en till grej.., det blir mörkt redan vid halv fyra så några feta strålkastare vore grymt! nån som har?
sandagymnasietjonssonskiing sa:vilken hållplats ska jag gå av på??
lite svårt att säga här.. du ska byta buss å grejer.. Vi kirrar en ordentlig beskrivning för dom som behöver..jonssonskiing sa:vilken hållplats ska jag gå av på??
jo busshålplatsen för 1:an ligger på gatan ovanför.jonssonskiing sa:äre inte bara ta buss 1 från resecentrum eller va de heter?
http://www.jlt.se/jonssonskiing sa:var kan jag kolla när bussarna går?
haha det blir ju mer ett jam om sponsring å grejer kommer tilljonssonskiing sa:tack så mycke:D jag kan kanske fixa lite sponsring om ni vill:P
Vi kollar upp om vi kan få tag på el. och isåfall drar alla med sig förlängningssladd!!Nobrand sa:Vi måste ju ha lite musik också såklart men HUR e frågan?!
japp. jag tycker vi tar det lite lungt med sponsors och liknande...Manutten sa:haha det blir ju mer ett jam om sponsring å grejer kommer tilljonssonskiing sa:tack så mycke:D jag kan kanske fixa lite sponsring om ni vill:P
Vi kör så länge kroppen orkar om vi fixar lights :Dnutrilainen sa:när ska detta session börja? jag är nämligen upptagen kl. 12.00, ska öva på Elmia, men det tar la max två timmar. kör ni vid två/tre också?
jaa! om vi fixar el kör vi med lampor tills vi tröttnar! bara att komma förbi.nutrilainen sa:när ska detta session börja? jag är nämligen upptagen kl. 12.00, ska öva på Elmia, men det tar la max två timmar. kör ni vid två/tre också?
tung suck från min sida btw.. måste få hata lite ibland :DIche sa:nr 1 på forumet :P :D
bra! jag tar med mig min lampa med! andra som har lampor om vi får tag på el?flipp_90 sa:soft! jag har en rejäl bygglampa som jag kan ta med!
ring och kolla upp så att vi kan få snö ditkörd samt att det finns tillgång till el!
jag har nog en om du har någon extra lampa.TheFibretech sa:bra! jag tar med mig min lampa med! andra som har lampor om vi får tag på el?flipp_90 sa:soft! jag har en rejäl bygglampa som jag kan ta med!
ring och kolla upp så att vi kan få snö ditkörd samt att det finns tillgång till el!
kanske kan ta med mig en om jag kommerTheFibretech sa:bra! jag tar med mig min lampa med! andra som har lampor om vi får tag på el?flipp_90 sa:soft! jag har en rejäl bygglampa som jag kan ta med!