shawn white blir ägd

shawn white blir ägd
Han blir ju inte ägd, till skillnad från ganska många inom friåkningsscenen verkar han vara alert och rapp i huvudet. Cool kille alltså!

shawn white blir ägd
om man har sett "the shaun white album", så vet man att killen är klipsk o klar i huvudet och inte nån knarkar-gangstah...creds till shaun white!

shawn white blir ägd
Vad är detta för kille? Verkar jäkligt skön iaf.

Sen att hävda att Han blir ägd ser jag ingen logik i.
Som någon sa, riktigt snabbtänkt kille. Skön kommentar i slutet med.

shawn white blir ägd
hannesalexander sa:

han blir ju ägd, står där och glassar med guldmedaljen och säger att han fick gratis drinkar på flyget hem osv. så säger tvtjejen men du är bara 19 när det är 21års på alkohol i usa

shawn white blir ägd
Det är inget fel på mina engelska språkkunskaper.
Sättet han svarar på är det komiska i min mening.

"Im talking about Mountain Dew, _Baby_" ...Men en nöjd min.

shawn white blir ägd
vad är det komiska med det?
baby var kronan på verket!

jag gillar Big Air men jag hatar killen "BigAir".

Senast ändrad:
shawn white blir ägd
QK sa:
vad är det komiska med det?
baby var kronan på verket!
att han tabbar sig och säger att han fick sprit på flyget vilket kan få rätt alvarliga konsikvenser tex att flygvärdinnorna blir avskedade och flygbolaget kan förlora sina rättigheter att sälja sprit

shawn white blir ägd
Han sa inte att han fick sprit.
Visst är det klart han fick det, men han förtjänar all tillit av henne eftersom en drink lika gärna kan vara en Mountain Dew.

shawn white blir ägd
QK sa:
Han sa inte att han fick sprit.
Visst är det klart han fick det, men han förtjänar all tillit av henne eftersom en drink lika gärna kan vara en Mountain Dew.
men alla som inte är helt födda bakom flötet fattar att det var alkoholhaltiga drinkar

shawn white blir ägd
HAHAHA, Du fattar väl att dom alrig kommer kunna torska sina rättigheter för sprit o att flygvärdinnorna ska få kicken för att dom tror att dom sålde sprit till honom.

Alla som inte ärfödda helt bakom flötet fattar att ord kan ha flera innebörder och dom kan inte påstå att han menade det ena eller andra.

shawn white blir ägd
ekdahl sa:
hannesalexander sa:

han blir ju ägd, står där och glassar med guldmedaljen och säger att han fick gratis drinkar på flyget hem osv. så säger tvtjejen men du är bara 19 när det är 21års på alkohol i usa
ja men det är kommentaren han säger efter det som gör att han inte blir ägd..

shawn white blir ägd
Så jökla skön, men visst lite gör han bort sig men han var vekligen rapp på att snacka iväg sig igen ;)

Skön stil!

shawn white blir ägd
Han e sponsrad av Mountain Dew oxå.. haha..

Kommer ihåg ett par säsonger sen då han va med på Red Bull Big Air i åre o vann snowboardklassen så fick han inte komma in på Bygget för prisutdelningen. hehe

Tomato ÄGER. Finns inte många som e sån talang som den killen.. Vinner OS, Xgames (både vinter OCH sommar) o åtskilliga tävlingar.. Visa EN annan som klarar det.. haha

shawn white blir ägd
tycker inte han blir ägd, och eftersom han är sponsrad av mountain dew får han ju tillome en sponsor med i grejen så han styrde ju verkligen upp det där!

shawn white blir ägd
jns sa:
tycker inte han blir ägd, och eftersom han är sponsrad av mountain dew får han ju tillome en sponsor med i grejen så han styrde ju verkligen upp det där!
jajajaja, alla har vi olika åsikter och det är väl en jävla tur det. jag tycker han blir ägd ni andra tycker inte det.

shawn white blir ägd
Vem äger egentligen vem? och vad? Detta är en av anledningarna till att jag förespråkar ett kommunistiskt samhälle, där ingen äger någon och alla äger allt och ingen är ägd på samma gång.

Upp till kamp Proletärer!

shawn white blir ägd
blom sa:
Vem äger egentligen vem? och vad? Detta är en av anledningarna till att jag förespråkar ett kommunistiskt samhälle, där ingen äger någon och alla äger allt och ingen är ägd på samma gång.

Upp till kamp Proletärer!
Jag förespråkar att det där var en randomkommentar

shawn white blir ägd
qvenner sa:
Han e sponsrad av Mountain Dew oxå.. haha..

Kommer ihåg ett par säsonger sen då han va med på Red Bull Big Air i åre o vann snowboardklassen så fick han inte komma in på Bygget för prisutdelningen. hehe

Tomato ÄGER. Finns inte många som e sån talang som den killen.. Vinner OS, Xgames (både vinter OCH sommar) o åtskilliga tävlingar.. Visa EN annan som klarar det.. haha
Haha, dissad från bygget ;)

Tillbaka
Topp