Jag började med en stuff, och det dröjde inte länge förrän den inte pallade med.
Kona gör rejäla hojjar jämfört med konkurrenterna, men när det gäller cyklar så har jag den erfarenheten att man blir aldrig nöjd om man snålar.
Min åsikt är att scrapen är det minsta du bör nöja dig med.