shreddin' i olstorp [film]

Davidson

Ny medlem
ett liten oredigerat material på försök på det första handrail tagningen i år, misslyckades dock mest. Enda sättet att komma upp på räcket var med lipslide och unnatural.
dålig kvalité på youtube.
låten är min brors och en kompis. (alexei och baardh på freeride)

de e brara att nöta^^ men vafan de där musiken kan inte va orginalet? de låter som om dom köpt micken på ICA :S

Grabbar, låten kankse är bra, men det kan man inte avgöra
för man stänger av ljudet, det är ju så galet dåligt ljud!

Annars okej! PZ !

gnaska tråkigt o se på 14u0347014710470147190741 bails i rad , o musiken va de sämsta jag har hört på länge.. o jag vet inte om de va dom men låter lika äckligt dåligt som Exotic.. HAHA^

Låten har dom skrivit själva,dels verkar den ännu sämre för den är inte synkad med filmen.. dom har skruvat upp ljudet så det är meningen att det ska låta skrikit och skärande (dist) och att dom är inga gudar på att sjunga :P

Som ni kanske ser så är det jävligt mkt hugg i räcket som bidrar till svårigheter + att ja är inte så bra haha

haha härligt att filma alla gånger snubben måste nöta, stackare där i slutet =/
sämst låt för övrigt, men kul å se att ni är ambitiösa

Exotic va fan kvalité jämfört med den där skit låten! Och då ska ni veta att exotic va fan inte bra!

1. låtens namn är pedophiliac tortures, så det är meningen att det ska låta skrikigt, annars hade vi gjort den med bra kvalité men hur bra passar det till texten.(ni kanske vill smörsånga när ni sjunger om pedofiler?)
2.det låter inte ens likt indier men, o hur fan kan man tro att det är 3 som sjunger?
3.låten skulle inte varit med här egentligen
4.vi själva tycker inte att låten är bra
5.exotic sjöng också med egen stil så man kan inte klaga
6.vadå orginal? och finns det mickar på ica? o isånnafall vad kostar dom? om det är billigt kanske man skulle införskaffa.

Tillbaka
Topp