afrobe
Ny medlem
sideflip wtf damp!
Tja, kunde göra sideflip utan problem för två veckor sen, bröt lilltån och kunde inte hoppa,springa eller gå normalt på 1 vecka, sen när jag började hoppa igen, och gjorde sideflip klara jag det ganska hyffsat fast jag kände att jag inte använde samma teknik som förrut, så jag körde om lite och kände att jag börja överrotera, vart frustrerad och slutade med att jag föll pladask på gräsmattan. sov över saken. sen så mina senare sideflips vart överroterade och jag vart allt mer osäker på vad jag gjorde.
Och nu så kan jag fan inte göra en jävla sideflip längre blir mer typ som en rodeo 360 eller att jag bara kastar iväg mig åt sidan.
Vad fan ska jag göra för att komma in i det igen? helt jävla desperat och sömnlös på kvällarna, biter hål i läppen för jag blir så jävla frustrerad, AAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!
Och nu så kan jag fan inte göra en jävla sideflip längre blir mer typ som en rodeo 360 eller att jag bara kastar iväg mig åt sidan.
Vad fan ska jag göra för att komma in i det igen? helt jävla desperat och sömnlös på kvällarna, biter hål i läppen för jag blir så jävla frustrerad, AAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!
Senast ändrad: