Silvertejps-plånbok!

Silvertejps-plånbok!
ska alla ha silvertejps plånböcker för att ducti har börjat göra sånt? de e som att alla skulle börja virka för att jon olsson, kaj och sverre börja göra de.. skulle va roligare om folk försökte vara lite fantasifulla och kreativa och hitta på egna prylar.. då kommer de mycket roligare/ socius snake

Silvertejps-plånbok!
Helt värdeläst med en i tejp om du inte vill ha kladdiga pengar, fickor och fingrar. Sen går dom sönder hela tiden. Om du gillar att leka så gör ett monument eller nåt i vardagsrummet..!

Silvertejps-plånbok!
min bror har en sån kostrar 600 kr (då ere liftids garanti) men jag gorde en själv vilket inte var så svårt och blev riktigt najs pch mkt billigare.

Silvertejps-plånbok!
Silvertejps-plånbok!
Steg två:

Se till att den klistriga deln av bit B är upp och dra fram en ny tejp bit på lite över 22cm, bit C.

Placera bit C så att den endast täcker den klistriga delen av bit B.
Överlappa någon halv mm om du tror att din prickförmåga inte är på topp , det blir bättre änn att lite klister syns.

Vänd så att den klistriga delen av bit C är uppåt. Gissa vad! Du ska nu täcka den med bit D, lite över 22cm. Upprepa detta tills du totalt använt åtta tejpbitar
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
hehe fattar fan inte riktigt. har gjort bit ab och klistrat dit bit c. ska jag göra 8 likadana till då eller?

Silvertejps-plånbok!
Steg två:

Se till att den klistriga deln av bit B är upp och dra fram en ny tejp bit på lite över 22cm, bit C.

Överlappa någon halv mm om du tror att din prickförmåga inte är på topp , det blir bättre änn att lite klister syns.

Vänd så att den klistriga delen av bit C är uppåt. Gissa vad! Du ska nu täcka den med bit D, lite över 22cm. Upprepa detta tills du totalt använt åtta tejpbitar
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
hehe fattar fan inte riktigt. har gjort bit ab och klistrat dit bit c. ska jag göra 8 likadana till då eller?

S V A R A!!!!

Senast ändrad:
Silvertejps-plånbok!
ekdahl sa:
Steg två:

S V A R A!!!!
jag tror att du ska fortsätta som med a-b-c och så.. tills du kommer till bit H!

Silvertejps-plånbok!
jeppenator sa:
ekdahl sa:
Steg två:

S V A R A!!!!
jag tror att du ska fortsätta som med a-b-c och så.. tills du kommer till bit H!
okey, så jag ska inte göra en till abc grejj utan bara överlappa tejpbit c med d?

Silvertejps-plånbok!
gjorde precis klart min och ni kan ju inte räkna med att dom är små som smartcase. den blev rätt stor så jag gjorde den mindre sp jag får plats med 4 kort på varje "sida".

Silvertejps-plånbok!
minska måtten. till 20 cm på sjävla plånboken sen 19 till kortfacken. fast det får bara plats 3 på varje sida men vafan om man har mer änn 6 kort så har man för många!!

Silvertejps-plånbok!
gjorde en förut när länken kom upp för första gången i den här tråden, den har fan hållt sen dess. altså ca 2 år, och den är inte alls så stor? har så det är 2 kort på varje "sida"

Senast ändrad:
Silvertejps-plånbok!
http://pocduc.com

Ducti är trista fabriksgjorda perfekta. Den kunde vara gjord av vad som helst. Ska det vara ska det vara hemtejpat.

Jag har planer på ett skidfodral av gaffa, fodrat med liggunderlag.

Silvertejps-plånbok!
dubbel-flatspin sa:
har typ gjort 15 st bland annat i scraths tejp och även i silvertejp med mynt fack kort frack och sedelfack med drag kedjor och skit vet ni
skulle du inte kunna göra en kortare beskrivning på dom med myntfack?.. det är de enda jag saknar med min :(

Silvertejps-plånbok!
Eller köp dom på www.coolstuff.se när ni endå håller på varför inte köpa en flygtur med ett ryskt mig för ca 200.000:- !

Silvertejps-plånbok!
Skippa myntfacket, jag har mina småpengar där sedlarna ligger. Jag har även klibbat den lite så den blev fin. Enda felet med dom är att det luktar så jävligt. Ska försöka hitta nån tejp som inte luktar så mycket och göra en ny :)

Tillbaka
Topp