Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
gör/skaffa en ritning då?AntonJansson sa:de är bara fult om den inte är hemma gjord!
tack så mycket, ska göra en nu direkt.Cougah sa:har också gjort en själv, och det kladdar inte om man gör rätt :p men jag följde den 3m guiden, fast jag fick en länk till nån moppe sida, tror det här var länken: http://forum.moppenet.com/showthread.php?t=28137 lycka till.
haha jag me om jag hade haft tejp.. blir till å dra ner på stan å köpa de nån dagekdahl sa:tack så mycket, ska göra en nu direkt.Cougah sa:har också gjort en själv, och det kladdar inte om man gör rätt :p men jag följde den 3m guiden, fast jag fick en länk till nån moppe sida, tror det här var länken: http://forum.moppenet.com/showthread.php?t=28137 lycka till.
http://forum.moppenet.com/showthread.php?t=28137NiklasSundkvist sa:asså är de inte någon som har en riktigt bra sida som visar de ??? www.3m.com/intl/CA/english/centr … allet.html är inte ens öppen !
jag tror att du ska fortsätta som med a-b-c och så.. tills du kommer till bit H!ekdahl sa:Steg två:
Se till att den klistriga deln av bit B är upp och dra fram en ny tejp bit på lite över 22cm, bit C.
Placera bit C så att den endast täcker den klistriga delen av bit B.
Överlappa någon halv mm om du tror att din prickförmåga inte är på topp , det blir bättre änn att lite klister syns.
Vänd så att den klistriga delen av bit C är uppåt. Gissa vad! Du ska nu täcka den med bit D, lite över 22cm. Upprepa detta tills du totalt använt åtta tejpbitar
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
hehe fattar fan inte riktigt. har gjort bit ab och klistrat dit bit c. ska jag göra 8 likadana till då eller?
S V A R A!!!!
okey, så jag ska inte göra en till abc grejj utan bara överlappa tejpbit c med d?jeppenator sa:jag tror att du ska fortsätta som med a-b-c och så.. tills du kommer till bit H!ekdahl sa:Steg två:
Se till att den klistriga deln av bit B är upp och dra fram en ny tejp bit på lite över 22cm, bit C.
Placera bit C så att den endast täcker den klistriga delen av bit B.
Överlappa någon halv mm om du tror att din prickförmåga inte är på topp , det blir bättre änn att lite klister syns.
Vänd så att den klistriga delen av bit C är uppåt. Gissa vad! Du ska nu täcka den med bit D, lite över 22cm. Upprepa detta tills du totalt använt åtta tejpbitar
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
hehe fattar fan inte riktigt. har gjort bit ab och klistrat dit bit c. ska jag göra 8 likadana till då eller?
S V A R A!!!!
vad använde du för mått??me_mogul sa:har gjort en nu!blev bra som fan ska ni veta!
piiss
mm... säkertmouNTain sa:Min pappa fyllde en silvertejpskartong med 10 000kr sedlar...inte så mycket pengar för mig för jag är ju så snuskigt rik.
Men plånboken blir ju inte nå mycke mjukar för demyrshlok sa:bara dra på lite silvertejp på plånboken
blev bra för mig
skulle du inte kunna göra en kortare beskrivning på dom med myntfack?.. det är de enda jag saknar med mindubbel-flatspin sa:har typ gjort 15 st bland annat i scraths tejp och även i silvertejp med mynt fack kort frack och sedelfack med drag kedjor och skit vet ni