Simon dumont. 06/07.

J-rockner

Ny medlem
Simon dumont. 06/07.
Simon dumont. sjukaste mannen ever.

Skidåkning när den är som bäst, har sett den så många gånger förr men vill att alla ska se denna sjukt stilrika åkning. :P.

(vet dock inte om detta var rätt forum)

galen känsla i denna också. :D

Senast ändrad:
Simon dumont. 06/07.
visst är han bra, men jag tycker fasen nästan de är tråkigt att kolla på proffsen, de känns som dom gjort samma trick sen 04... utom lite nya grabar och dubbels.

tycker de är roligare att se lite upcoming stars så som brogan och wallisch å inte minst Henke.. dom är mycke roligare att kolla på eftersom dom ständigt kör nya roliga trick och massa sköna jibb features, och inte bara 30 metershop med helekopterfimning.

Simon dumont. 06/07.
jo inför sig är dom mycket bra dom också fast jag tycker man ser här att detta är åkning på lite högre nivå(no offence till brogan å company) och lite skönare stil. Samtidigt undrar jag vad du menar med massa sköna jibb features, dumont om någon kör ju jäkligt mycket på nya grejer. tex quarterpipen med sjukaste höjden, schiwtzer boxen , och inte minst under joss.

Men du kanske menar lite mer åt rail hållet??

Senast ändrad:
Simon dumont. 06/07.
J-rockner sa:
jo inför sig är dom mycket bra dom också fast jag tycker man ser här att detta är åkning på lite högre nivå(no offence till brogan å company) och lite skönare stil. Samtidigt undrar jag vad du menar med massa sköna jibb features, dumont om någon kör ju jäkligt mycket på nya grejer. tex quarterpipen med sjukaste höjden, schiwtzer boxen , och inte minst under joss.

Men du kanske menar lite mer åt rail hållet??
alltså dom har massa nytänkande grejjer, typ shreddar en bonktunna 4 timmar och tar me lite klipp i editen.. tror inte dumount skulle göra det för å få nått klipp till ett segment med MSP.

de är lite mera lekfullt i 4bi9 och Jiberish videorna.. och de är de jag gillar, skidglädjen och dom sjuka tricken + den nytänkande stilen.
visst kanske dom inte har lika galen filmning, men de behöver dom inte då åkningen i deras filmer lyfter upp det så sjukt mycket

Tillbaka
Topp