Simon Dumont JOSS edit

Simon Dumont JOSS edit
tycker ingen film är särskilt rolig hitills. åkningen går knappast att klaga på, inte filmningen eller fotandet heller (med vissa undantag). men redigeringen är inte rolig i varken håtveits eller dumonts film.

Senast ändrad:
Simon Dumont JOSS edit
Vaför kan inte jag se? Det är bara ett frågetecken framför en Quicktime logga..
Och JA, jag har quicktimes.. Nån som är bra på sånt här?

Simon Dumont JOSS edit
Nu är jag med i svängarna :)

Jag tycker att den här stilen på film är skön, lugnare musik
och något lägre hastighet (lite slowmo). MEN att lägga in bilderna
i olika format lite nu och då förstörde verkligen känslan!
Annars var det najs, men ingenting nytt känner jag.

Senast ändrad:
Simon Dumont JOSS edit
jaa tycker sammys och simons var ungefär i samma klass med varandra bara de att simon hade ju bilder mitt i filmen elr hur jag ska säga men sammy har så grymt sköna followcams med helikopetern men sammy var kanske snäppet bättre.

Btw: vad heter första låten i sammys edit ?? så grymt skön låt :D

Simon Dumont JOSS edit
hyllengren sa:
EricNorrlander sa:
hyllengren sa:
och det ryktades ju också om att dumont skulle double frontat alla tre i rythm sectionen, var är det klippet?????
Han gjorde det flera gånger, men det betyder ju inte att det rymdes i en kort film. /J
nej, men det betyder ju inte heller att det inte rymdes i en kort film!
De ska vara med, var och kollade på joss awards och då var det med i simons film så..

Simon Dumont JOSS edit
Jens_F sa:
men sammy har så grymt sköna followcams med helikopetern
det var faktist filmat från en glidflygare. därför det blev så grymma filmklipp. du skulle aldrig kunna göra sådär med en helikopter, skulle ge för mycket vindar och vara för farligt antagligen

Simon Dumont JOSS edit

Dom som har kommit nu är sammys, håtveit, simons och wester amirite?

så man inte har missat nån

Senast ändrad:
Simon Dumont JOSS edit
Så sanslöst snyggt gjord den här filmen är! Sammys är också riktigt bra men personligen gillar jag Simons bättre. Men med tanke på att Simon vann publikens pris och Sammy tävlingen så kan man väl inte annat se det som rättvist!

Simon Dumont JOSS edit
Om jag ska va ärlig så tyckte jag nästan att de va jobbigt med alla bilder.... nån bild då och då är väll lugnt men de va ju efter varje klipp :S annars mycket bra :)

Simon Dumont JOSS edit
bra filmare och bra fotograf men de ja inte gillade var simons grab. på typ varje hopp tweakar han bak ena benet, de ser då fjantigt ut och inget snyggt alls

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp