Fota skadan och rapportera. eller så kör du bara med den som vanligt och ifall den knäcks på det skadade stället är det bara att kräva en nyPierreL sa:Märkte häromdagen att jag har en liten "grop" i i tailen precis innan övergången från snö-delen till själva tailen. Är inte en jättegrop men den känns om man drar tummen över den. Anledning till att byta mot en ny?
Rapportera till Burton direkt? Mail med bifogad bild och en liten förklaring borde räcka antar jag? Fast det kanske är smidigare att gå till butiken med den och be dem byta ut den. Aldrig använd ännu och ska skickas upp till lägenheten (är nu i sthlm hos familjen) i slutet på nästa vecka, så det kanske är smidigare.Technique sa:Fota skadan och rapportera. eller så kör du bara med den som vanligt och ifall den knäcks på det skadade stället är det bara att kräva en nyPierreL sa:Märkte häromdagen att jag har en liten "grop" i i tailen precis innan övergången från snö-delen till själva tailen. Är inte en jättegrop men den känns om man drar tummen över den. Anledning till att byta mot en ny?
Ingen buckla i nosen alls, eller på andra sidan av tailen heller. Så den ska ju inte vara där :P Sitter dessutom på kanten, och inte mitt på.Coldis sa:SCOOPa iväg ett mail till burton.. Är det en buckla i nosen också?
Vad köpte du för board? Orkar inte kolla igenom alla svar på världens minsta laptopskärm..