Sjuuk Film!

Sjuuk Film!
shiiit!! nån jävle prova juh dubbel b-flip redan då!.. å trippel ocksså!.. dom måste ha varit långt före sin tid asså!

nått av de sjukaste jag sett på länge! :D

å abba måste va den ulitmata skid och snowboard musiken!

Senast ändrad:
Sjuuk Film!
jag tycker det där var en helt ok skidfilm, grymt air och double och tripple backfip!!! men det kan inte vara sååååååå gammal för de har ju snowboard och den uppfans på 80-talet.

Sjuuk Film!
westlund sa:
jag tycker det där var en helt ok skidfilm, grymt air och double och tripple backfip!!! men det kan inte vara sååååååå gammal för de har ju snowboard och den uppfans på 80-talet.
MEN ÄR DU PANTAD LR...

tror du halfpipen fanns på 70talet lr... och när fan tror du db backflippen kom, i början av 90talet var det extremt att hoppa 10m och göra en 720.

Sjuuk Film!
piiiiivar sa:
dålig dom va då trippel b-flip på typ 80 talet
fatta coooolt
Saken är den att den här filmen inte är från 80-talet. Till att börja med så är det inte Abba utan A*teens, vilket står i början av filmen. Gogglar man på det så hittar man att den låten är släppt 1999, vilket jag tror är ungefär då som denna film är från. Dessutom så är tricken i klass med filmer vid millenniumskiftet ungefär (Typ Flying circus, The Game). Som peaceforknows skrev så var man på 80-talet kung i backen med en helikopter (360) och senare i början av nittiotalet så var det dubbelhelin som gällde.

Sjuuk Film!
han som testade triple backflip:
om han hade satt det hade han typ varit bäst i världen va?
och en försökte me lincoln tror ja

peace

respekt

Senast ändrad:
Sjuuk Film!
Rastavibrationer sa:
piiiiivar sa:
dålig dom va då trippel b-flip på typ 80 talet
fatta coooolt
Saken är den att den här filmen inte är från 80-talet. Till att börja med så är det inte Abba utan A*teens, vilket står i början av filmen. Gogglar man på det så hittar man att den låten är släppt 1999, vilket jag tror är ungefär då som denna film är från. Dessutom så är tricken i klass med filmer vid millenniumskiftet ungefär (Typ Flying circus, The Game). Som peaceforknows skrev så var man på 80-talet kung i backen med en helikopter (360) och senare i början av nittiotalet så var det dubbelhelin som gällde.
ok...

Sjuuk Film!
sån jäkla feeling det blir me - A teens o fy fan va cleana volter dom gör fan en kille gör ju fan japan:P

Sjuuk Film!
Vi som har andra glasögon än bara goggles kan ju se att de åker på twintips och det är inte svårt att göra en film i morgon som ser ut som den var gjord innan jag föddes. Det finns filter i redigeringen, hajja !
Tror ni dessutom att alla sätter alla trick under en skidfilminspelning ??? Hrrrm... var det inte någon som bröt fotlederna för ett tag sedan, och han är ju sjukt duktig annars...

Tror inte att filmen är äldre än 10 år...men den var skööön ändå.

Sjuuk Film!
peaceforkows sa:
westlund sa:
MEN ÄR DU PANTAD LR...

tror du halfpipen fanns på 70talet lr... och när fan tror du db backflippen kom, i början av 90talet var det extremt att hoppa 10m och göra en 720.
ok .. meen wester sejjer ju att lincoln loopen uppfans för 30 år sedan :S

Senast ändrad:
Sjuuk Film!
shit asså vilken film. det skönaste jag sett. som tbc fast utan all färg, electronica musik och framför allt, stompade landningar. dom var ju helt sjuka. triple back drar ju ingen ens idag. sjukt.

Sjuuk Film!
den är riktigt sjuk. sett innan men värt att se en gång till.

+ att dom bailar fan så mycket hårdare änn tanner och dom början fan inte lipa och gapa värre änn min lillasyster på 7 år.

Senast ändrad:
Sjuuk Film!
En sak till bara när ni har Baila i backen i vinter å tycker synd om er själva tycker jag att ni ska kolla på denna det ska jag iallafall

Tillbaka
Topp