G gibson_les_paul Ny medlem 2010-02-24 sjuuk skid-balett OS #1 kolla in denna balett-fjollan..det är torftigt i början men kolla in 00:43!
Pirat Ny medlem 2010-02-24 sjuuk skid-balett OS #3 förutom alla jölma stavvolter skulle jag vilja säga att 1.06 är rätt galen !
ValterMolin Ny medlem 2010-02-24 sjuuk skid-balett OS #4 ja träffa en sådan gubbe i hammarbybacken för några veckor sen. Han kom från Norge och höll på sådär.
ja träffa en sådan gubbe i hammarbybacken för några veckor sen. Han kom från Norge och höll på sådär.
linder Aktiv medlem 2010-02-24 sjuuk skid-balett OS #5 Pirat sa: förutom alla jölma stavvolter skulle jag vilja säga att 1.06 är rätt galen ! Klicka för att se resterande... indeed! fan va galet med 720 på backen :D Men han sätter ju över skidan som en screaming seaman men fattar fan inte hur han får tillbaka sidorna så fort :S
Pirat sa: förutom alla jölma stavvolter skulle jag vilja säga att 1.06 är rätt galen ! Klicka för att se resterande... indeed! fan va galet med 720 på backen :D Men han sätter ju över skidan som en screaming seaman men fattar fan inte hur han får tillbaka sidorna så fort :S