Kör på scott rebelsena, montera dom någon cm bakom mitt mitt, du kommer förmodligen inte känna någon skillnad alls :P
Simme89 sa:
Hmm sånt man tänker på innan man köper skidor kanske, så man får det man vill ha?
Det beror ju helt på vad du ska åka om det är bara park du är ute efter så är ju line afterbang cool att glida på. Den är symetrisk och den har ju så kallad "butter zone" vilket ger lite mer pop. Tror inte den är speciellt stryktålig dock men bra skida endå för en billig peng. K2 Domain håller bättre än Afterbang, dock sägs de lätt bli repor på ovansidan men det får man räkna med. Vilken völkl wall är det du tittat på, årets?
Den völkl klarar iaf av lite större hopp och man får skönare landningar, den skiljer sig lite från dem andra två ovan kan jag tänka mig.
Är det en enbart park-skida du är ute efter?
Vilken skida blir inte sliten på ovansidan? Mina Afterbangs ser ut som jag vet inte vad men dom har hållit ~100 skiddagar så jag klagar inte.
Varför håller domain bättre eller är det bara så att du läst att flera afterbangs har blivit knäckta?