Ska jag slå till på en vangaurd?

a-lars

Ny medlem
Hej jag ska sälja min Madrid bräda och jag har hittat på blocket en vanguard för 1700 utan hjul. Jag ville byta till en bättre bräda och jag har hört att vanguard är en bra allaround bräda och den är ok med att slida

Senast ändrad:
a-lars sa:
Hej jag ska sälja min Madrid bräda och jag har hittat på locket en vanguard för 1700 utan hjul. Jag ville byta till en bättre bräda och jag har hört att vanguard är en bra allaround bräda och den är ok med att slida
Alla brädor är okej att slidea med, vanguarden är (beroende på flex) lite för mjuk för min smak iaf
Vanguarden har 4 olika flex, dom 1-2 är 107cm, 3-4 är 98cm... Flex 1 hårdast, Flex 4 mjukast, flex 2 och 3 ska tydligen vara lika hårda men olika längd :)

Till annonsen, för 1700 vad skulle du få med då?
Vad va det för flex?
Vad har du för bräda/truckar/hjul nu?

Petts sa:
1. ".de" är tyskland
2. €158 = ca1400kr (då det är gratis frakt från longboardshop.de för ordrar över €100)

;)

Senast ändrad:
1. ".de" är tyskland

Hahaha, såklart det är. Big fail på mig där, grymt att någon har koll på forumet! :)

Jag har en Madrid Crest 41 Pimped Complete med gulwinged truckar och Cadillac Cruisers Wide 70mm/80a Green hjul. Som svar på Linders fråga jag ska kolla på hemsida Petts tipsade thx Petra har du köpt ifrån den hemsida förut undrar bara om det är säkert

Senast ändrad:
Till annonsen, för 1700 vad skulle du få med då?
Vad va det för flex?

Jag läste fel den gick för 1400 med paris truckar utan hjul med flex 3

Senast ändrad:
Jag har köpt 2 kompletta dervishes ifrån longboardshop.de och det är säkert :)

1400 för paristruckar och bräda är ju rätt sjyst pris :)

Tillbaka
Topp