PojkenMedTur
Ny medlem
Ska köpa två snowboards
Ska beställa snart.
155cm eller 152 på Restricted Easy livin flying V?
155cm eller 152 på Restricted Easy livin flying V?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo, blir Jones flagship 161cm med flux-bindningarna och sen om ingen ska övetyga mig till något annat en restricted easy livin flyin V de dagar man inte ska vara högst uppe på berget..J-Rosenqvist sa:Om du ska köra riktiga berg i Alperna så rekommenderar jag varmt nån bräda över 160 iallafall.
Det blir ett av de bästa friåkningspaket du överhuvudtaget kan få tag på. KÖP!!PojkenMedTur sa:Jo, blir Jones flagship 161cm med flux-bindningarna.
ehm.. just de jamagnusericsson sa:Jag förstår inte vad folk ser hos Burton, skit är det. Går ju för fan bara sönder hela jävla tiden och tillverkat med någon själ är det fan inte heller.
Antingen Flux eller Union.
kan man köpa canted beds till mina cartel EST från 2009?deltab0arder sa:...AND är ju ocksa till för engländare typ :D
hur är parken i Soldeu nuförtiden - nice? sista gangen jag var där ersattes ett hart pistat QP landningsparti med mjukt pistat parti som fick nosen att skära ner och kullerbyta - men sjukhuset var toppklass! :D
nice val där med restricted version! :D jag far ont i hälen nuförtiden pga av bristande stöd varje dag jag kör icke-restricted-version...
hmm... själva plastbasen pa mina 2009or har jag för mig verkade vara samma som 2010orna som i sin tur skiljer sig lite fran 2011orna... (ingen störd paklistrad metall pa utsidan bla annat) sa jag skulle gissa att du kan trycka i highbacks och fotbädd/stötdämpning i 2009orna... a andra sidan blir det säkert lika dyrt som att tjacka ett par 2011or pa rea... eller vänta till 2012 och ta nytt stuff...arborlover sa:kan man köpa canted beds till mina cartel EST från 2009?
om ja, får man med gele/B3 stöddämparen med också? gör det någon stor skillnad öht?