SKADI SKIS - Nytt svenskt skidmärke!

lillkaj

Ny medlem
Nu lanseras Skadi Skis
www.skadiskis.com
www.facebook.com/skadiskis

Efter en kort notis i "åka skidor" har det nya svensk/schweiziska Skidföretaget "Skadi Skis" nu trätt fram i rampljuset! Företaget som tillverkar handgjorda skidor riktar främst in sig på seriösa big-mountain-åkare.

Med noga utvalda kvalitetsmaterial har Skadi Skis satt ihop tre olika modeller, med samma syfte- Rolig åkning för avancerade skidåkare.
Skidorna tillverkas i Stockholm och kommer synas lite överallt- Skidtestarhelger, utvalda butiker osv. Håll i hatten!

Senast ändrad:
Fyfaan vilken snygg grafik!!!

Vem ligger bakom den? Riktigt snygg när man kollar nära. Ruggigt söna TV-spels och actonrullevibbar!

Senast ändrad:
Kul att se nya märken, hoppas det kommer gå fint! Var några saker jag fundera lite på¨:
- Bilder på rockerprofil , väldigt svårt att veta om man skall vara intresserad eller inte utan dem...

- Sen skulle det vara intressant att veta hur långa de är på riktigt, särskilt när de inte är längre än 190.

-Finns inte priserna på sidan eller missade jag bara det? Inte speciellt jobbigt att maila och snacka lite, men är ju kul att veta om man överhuvudet taget kan tänka sig ett köp.

- Stör mig ärligt talat lite på de kaxiga texterna på sidan och de opersonliga inläggen på diverse forum, men kanske bara är jag...

Presentationen av företaget är en katastrof. Antar att dom brände alla cash på grafiken.

"If skiing is a religion, prepare to meet your God"

Känns lite väl mycket Arnold Schwarzenegger (eller hur faan det stavas, orkar inte kolla).

Har väntat länge på nya hemsidan. Riktigt kul, hoppas det går bra för dem!

Senast ändrad:
fyfaan vilket kvalitets märke det ser ut som:)
Skulle lätt vilja tästa dom!

SS;
Fick möjligheten att åka på Skadis testmodeller förra året. Riktigt sköna faktiskt!
Ganska advancerade och ibland svårkörda- men överlag riktigt imponerad av grepp, stabilitet och allroundegenskaperna!

Tycker för övrigt att det är skönt och avslappnat skrivet. Alldelles för många företag som bara skriver kod-ord och massa oförklarliga texter. Kul att se lite variation, tror att de kan ha något på gång här!

MVH

Fast det är kanske lite coolt skrivet ändå. Funkar ganska bra tillsammans med grafiken och varumärkesprofilen...

Tillbaka
Topp