Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vilka märken som handbygger skidor jämför du med?whuecrew sa:Av de handgjorda märken som finns tycker jag helt klart att de är verkar helt klart bäst.
Material och motiv! 8900 kr är rätt överkomligt pris om man åker mycket skidor. Lite status också
Såg på hemsidan (www.skadiskis.com) att de erbjuder "custom graphics" nu också...Kanske kan vara något!
t.ex. Hendryx?!whuecrew sa:Av de handgjorda märken som finns tycker jag helt klart att de är verkar helt klart bäst.
Material och motiv! 8900 kr är rätt överkomligt pris om man åker mycket skidor. Lite status också
Såg på hemsidan (www.skadiskis.com) att de erbjuder "custom graphics" nu också...Kanske kan vara något!
Gör sina skidor i Extrems fabrikwhuecrew sa:t.ex. Hendryx?!whuecrew sa:Av de handgjorda märken som finns tycker jag helt klart att de är verkar helt klart bäst.
känns som smygreklam detta. nåväl, 8900 är varken ett konkurrensmässigt vidare bra pris, och de är inte ensamma om att erbjuda custom grafik heller. vakna nu.whuecrew sa:Av de handgjorda märken som finns tycker jag helt klart att de är verkar helt klart bäst.
...säger distributörenLee-nus sa:känns som smygreklam detta. nåväl, 8900 är varken ett konkurrensmässigt vidare bra pris, och de är inte ensamma om att erbjuda custom grafik heller. vakna nu.whuecrew sa:Av de handgjorda märken som finns tycker jag helt klart att de är verkar helt klart bäst.
Såg på hemsidan (www.skadiskis.com) att de erbjuder \"custom graphics\" nu också...Kanske kan vara något!
Gott att det först handlade om de handgjorda märken som finns (alla som finns) och på given fråga så kom det att handla om ett!!! märke till...whuecrew sa:t.ex. Hendryx?!whuecrew sa:Av de handgjorda märken som finns tycker jag helt klart att de är verkar helt klart bäst.
jag har inte ens marknadsfört mitt eget märke här, så jag ser inte riktigt hur det är relevant. men å andra sidan är det väl inte mindre sant för det.darle sa:...säger distributörenLee-nus sa:känns som smygreklam detta. nåväl, 8900 är varken ett konkurrensmässigt vidare bra pris, och de är inte ensamma om att erbjuda custom grafik heller. vakna nu.whuecrew sa:Av de handgjorda märken som finns tycker jag helt klart att de är verkar helt klart bäst.
Såg på hemsidan (www.skadiskis.com) att de erbjuder \"custom graphics\" nu också...Kanske kan vara något!![]()
Hur yttrar det sig? Kommer de hem till en och bjuder på kaffe?Hasse_Lindborg sa:Alla Moments skidor är handbyggda i Reno. Du får till och med en personlig hälsning från den som har byggt de. (...)
Carled! Du får banne mig både julkort och stickers i år!Carled sa:Ställer man Skadi mot Moment väljer jag lätt Moment alla dar i veckan... Pris och safebet gör att Moment väger så mycket tyngre... Och om vi ändå är uppe i den prisklassen, DPS varje dag om året. Då får man kolfiberlager och rejält utprövad och testad geometri. Priset på Skadi baseras ju bara på upplagan...
Instämmer helt med dig där. Och efter det så kan man ställa skidans uppträdande, kvalité med mera mot priset och exclusiviteten. Men som jag har skrivit i alla de flesta trådarna så är det bästa att testa skidorna först.lillkaj sa:Jag tänker inte slänga mig in i någon diskussion! vill bara säga att jag tycker att man ska prova en skida som man är intresserad av tex på en skidtestar helg eller liknande INNAN man uttalar sig om vilket märke som är bäst! olika märken passar olika personer! vilken märke som passar dig bäst får du avgöra själv!
Har man inte möjlighet att testa ska man så klart ta reda på så mycket som möjligt om skidan innan man väljer!
Mvh Micke
Huruvida just skadi skis är prisvärda eller ej kan jag inte svara för, men på frågan om de dyrare och ofta mer välbyggda märkenas produkter är värda sitt högre pris gentemot de lite vanligare konkurrentera, kan man köra ett klassiskt "Utter"-exempel:daavid sa:jag läste lite om ett märke som heter skadi skis, handgjorda skönheter till skidor, men frågan e då; är det plånboken värd att köpa ett par handgjorda lagg för 8 papp utan bindning? detta inkluderat även andra handgjorda skidmärken och inte just skadi..
Det stemmer nok, hvis du er villig til å betale for det, og kan beskrive nøyaktig hva det er du er ute etter. Prog er derimot fullt og helt basert på å gjøre one-offs, og har dermed erfaring, metoder og utstyr som gjenspeiler dette.Nojlas sa:Svimen: Jag tror de flesta småtillverkare gör 100% custom också
Nej det har du rätt i, en sandwichskida kräver ju alltid någon form av handarbete. (Mer eller mindre hos olika typer och tillverkare)Svimen sa:Men, nok en gang, finnes det en eneste sandwichski som ikke er håndlaget?
Kan inte annat än att hålla med. Att just nämna sina erfarenheter inom konstruktion, design och tillverkning av skidor känns som ett bra sätt att iaf få lite trovärdighet...Nojlas sa:Vill man skryta om sin fina kvalitet borde man nog prata om vilka material det är man stoppar i skidan, hur man har valt ut dem och hur man sätter ihop dem.
+1jet sa:Kan inte annat än att hålla med. Dessutom kanske nämna sina erfarenheter inom konstruktion, design och tillverkning av skidor...Nojlas sa:Vill man skryta om sin fina kvalitet borde man nog prata om vilka material det är man stoppar i skidan, hur man har valt ut dem och hur man sätter ihop dem.