Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Shit pommes, denna låten har jag sökt sen så funkar det tiden! Den är ju ruggig! Tack tack! Änteligen!jonasR sa:Finalkvällens givna dansbandslåt kan bara vara Thore Callmars Orkester med klassikern "Mustaschen" -> http://delfinen.telge.kth.se/~matte/music/Thore Callmars Orkester - Mustaschen.mp3
HAHAHA roligaste på länge!jeffa sa:Ok....
Seriöst!
Vem är den roliga jäveln som har skickat en rakhyvel hem till mig? Jag vill veta! Blir paranoid!
Jeffa
1: Att det det kliar beror på att skägget som fenomen testar ditt psyke hur mycket du verkligen vill ha skägget -- Stå ut... Se det som en kamp, starkast vinner! En sk win-win situation.wamp sa:Mitt skäggodlande har resulterat i ett antal komplikationer.
Det kliar så förbannat, jag blir helt vansinnig! Sen får jag massa finnar under mitt skägg, dom dyker endast upp när jag börjar spara ut skägget, ej innan dess. Kan problemet ligga i att jag tvättar mitt skägg för sällan, eller för ofta? Det kanske är brödsmulorna och matresterna i skägget som skyddar mot dessa åkommor?
Jag ber till skägggudarna för vägledning.
Jag vill inte det. Ska inte odla skägg om det ska vara på detta viset!!!emilia85 sa:Om nu alla av det manliga könet ska börja odla skägg under sässongen, kanske alla damer borde odla ut fullväxt på musen...
Om vi ska hångla med skägg så ska ni få surprice varje gång ni tar med en sässongshöna för nattaktivitet i sänghalmen.
Alla damer måste insistera på lick lick!
För övrig ett gyllene uttryck: SÅS I SKÄGGET=MENS.