Skägg är brutalt! 2.1 Beta Brie Tapir Dee-Louxe!

Jag känner mig hedrad.

Nu ska jag ut i backen & göra istappar i skägget.

Sen när jag kommer hem ska jag vårda behåringen, med hårkurs & borsten. Sedan ska jag fläta ihop en inbakad, då blir det krulligt & nice imon.

Muff it on

Härligt att se en aktiv kvinnlig deltagare som verkligen går in för det här med skäggbeväxning! cred till dig emilia85!! hoppas att flera hakar på!

Själv så ligger man inne på en brutal dopningskur med mängder utav öl för att få dom få skäggstråna att växa..

PeacE skägg å öl!

dsc00039es4.jpg

Detta är mitt nu. Har inte rakat mig på 1,5 vecka.

//H

Senast ändrad:
Och då jag gillar rakade m****r och så stödjer jag Emilia85 så ser jag ut så här nu:
dsc00041gk6.jpg

//Hasse er skäggbefriare!

Kära bullen, det är med stor sorg jag skriver detta.

Men jag har ett problem.
Mina arbetsgivare vill inte längre att jag ska se ut som en tonåring korsad med taliban!!!

Med andra ord, dem vill att jag ska raka av mig skägget! Jag vet, det är fördjävligt jag har till och med bett dem förstå mitt perspektiv av det hela (Skägg är brutalt).

Hur ska jag göra?!

skäggios, Pierre

Backner sa:

Men jag har ett problem.
Mina arbetsgivare vill inte längre att jag ska se ut som en tonåring korsad med taliban!!!

Med andra ord, dem vill att jag ska raka av mig skägget! Jag vet, det är fördjävligt jag har till och med bett dem förstå mitt perspektiv av det hela (Skägg är brutalt).

Hur ska jag göra?!

skäggios, Pierre
om det är du på bilden så påminner du lite om pugh persson! =)

redrum sa:
Backner sa:

Men jag har ett problem.

Hur ska jag göra?!

skäggios, Pierre
om det är du på bilden så påminner du lite om pugh persson! =)
Redrum:

Tror du syftar på Peps Persson. Han e brutal och gillar bra väder och o´boy + att han har skägg!

Jeffa

är pugh rogerfeldt och peps persson samma person...? Soft..!

4 VECKOR I SKÄGGETS TECKEN!!! SKÅL ALLA SKÄGGVÄNNER OCH VÅRDA SKÄGGET VÄL! NI HAR VÄL HÖRT DEM NYA RÖNEN OM ATT SVAGDRICK+JULMUST+ENEBÄRSDRICKA OCH EN GNUTTA ÖL FÅR SKÄGGET ATT FRODAS!!! Om det är någon av oss skäggvänner som är sugen på att börja virka skäggmössor så kan ni sälja dem på www.skagg.se när vi öppnat shopen

skagg4.jpg

det är med stor sorg jag härmed lämnar in min temporära uppsägning ifrån skäggets vänner.

jag har rakat mig

i´ll be back in short

vilket tur att mitt beresta skägg äntligen hittat ett hem! håller med om att mustage är en underskattad beklädnad. men en kombo kanske kan bli lösningen... spänningen är olidlig

Lite kungligt med löskägg till mobilen!! det borde finnas lösskägg till allt!!

men nu är det ju så här att ansiktsbehåringen är ju inte allt för stor.. så jag tänkte om skäggväxt på andra ställen räknas??

Julaftonförmiddag!!!
Citat från julafton, då min morfar fick se mig "Inte ska du ha sånt i ansiktet som växer vilt i arselet" slut citat!

Kan vara det roligaste neg-citatet om skägg, jag någonsin hört!!!

www.skagg.se

efterlysning:
Någon gång mellan nykterheten och baksmällan har jag mist mitt skägg, natten till 1 April 2007.
Det är ett original av blandras (Lavinskägg, Full beard, styled moustache och 25% Verdi).

Har setts springa mellan hakor, överläppar och på ryggar hos gamla överklassdamer på Linnégatan.
Har även setts härjat runt bland innanlår, armhålor och i andras skägg på Gretas.

Snälla hjälp mig hitta detta underbara skägg. Vi har varit varandra trogna i många år. Detta skägg betyder väldigt mycket för mig.

kan någon tråd bli så töntig som denhär ? fan de värsta jag har varit med om

Senast redigerad av en moderator:
alwaysCrash: Du är bara avundsjuk för att du inte kan få något skägg...

//H

jeppenator är iaf king of moppemush, om man googlar på jeppenator så kommer det upp massa om moppemush.

alwaysCrash sa:
kan någon tråd bli så töntig som denhär ? fan de värsta jag har varit med om
Du har inte varit med om mycket grabben om du tycker det här är det värsta du varit med om men du kommer säkert få dig en och annan erfarenhet såsmåningom som är värre... Vi ses på Gretas! Puss o kram!!!
P.S Spar gärna några dagars skäggstubb, det river bättre då! D.S

s-w sa:
Stämmer de att öl påskynndar skäggväxandet?
Om man går in för att det hjälper så hjälper det, annars sägs det vara en myt men jag vet inte riktigt om det verkligen är en myt...eller jo kanske...Äh, välj själv, det brukar bli bäst så...
Skägg!

Tillbaka
Topp