V
victorsallander
Guest
Skägg är brutalt! 2.1 Beta Brie Tapir Dee-Louxe!
haha,sjuk tråd
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
om det är du på bilden så påminner du lite om pugh persson! =)Backner sa:Kära bullen, det är med stor sorg jag skriver detta.
Men jag har ett problem.
Mina arbetsgivare vill inte längre att jag ska se ut som en tonåring korsad med taliban!!!
Med andra ord, dem vill att jag ska raka av mig skägget! Jag vet, det är fördjävligt jag har till och med bett dem förstå mitt perspektiv av det hela (Skägg är brutalt).
Hur ska jag göra?!
skäggios, Pierre
Redrum:redrum sa:om det är du på bilden så påminner du lite om pugh persson! =)Backner sa:Kära bullen, det är med stor sorg jag skriver detta.
Men jag har ett problem.
Mina arbetsgivare vill inte längre att jag ska se ut som en tonåring korsad med taliban!!!
Med andra ord, dem vill att jag ska raka av mig skägget! Jag vet, det är fördjävligt jag har till och med bett dem förstå mitt perspektiv av det hela (Skägg är brutalt).
Hur ska jag göra?!
skäggios, Pierre
dedär är fett gangstah!! alla borde börja me sånt!skywalker1976 sa:Nu kan man pimpa sin mobil med ett skägg. Går att köpa på www.skagg.se
Du har inte varit med om mycket grabben om du tycker det här är det värsta du varit med om men du kommer säkert få dig en och annan erfarenhet såsmåningom som är värre... Vi ses på Gretas! Puss o kram!!!alwaysCrash sa:kan någon tråd bli så töntig som denhär ? fan de värsta jag har varit med om
Om man går in för att det hjälper så hjälper det, annars sägs det vara en myt men jag vet inte riktigt om det verkligen är en myt...eller jo kanske...Äh, välj själv, det brukar bli bäst så...s-w sa:Stämmer de att öl påskynndar skäggväxandet?