robRhino
Aktiv medlem
Skandaldålig Skidtestarhelg!
Måste bara säga att årets skidtestarhelg uppe i Tandådalen var under all kritik!!.....och då menar jag inte aragemanget i stort(det är ju grymt!). Utan leverantörerna!! ... för att ta några exempel så hade Atomic endast ett par Bent Chetler och inga andra friåknings lagg! Vid fråga till Rossingnol om dom hade några S6 (jibb) att testa, vart svaret att någon sådan skida finns ju inte i deras sortiment!!(-du menar s86...eller z- modellerna??). K2/ Line hade endast ett par Prophet 115 och då i 179 längden som jag ganska säkert kan säga....är den minst efterfrågade längden av just denna modell. Inte heller fanns det några SFB att testa, en skida som jag tror många skulle uppskatta då den är väldigt allsidig. Även konstigt att Völkl inte hade några Katanor.... -dom är slut i hela Europa, blev svaret. Tycker då ändå att man borde haft ett par till testhelgerna...svagt!. Tyvärr fortsatte det på detta viset hos de flesta "stora" levenratörer....Men måste även ge lite kreed till några av de "mindre" märkena då dessa hade både olika längder och modeller!
Så jag tycker nu det är dax för leverantörerna att skärpa sig!, både vad det gäller utbud men faktiskt även kunskap/intresse nivån på deras anställda!
/Robert
Så jag tycker nu det är dax för leverantörerna att skärpa sig!, både vad det gäller utbud men faktiskt även kunskap/intresse nivån på deras anställda!
/Robert
Senast ändrad: