Skåningar, imorgon öppnar VALLÅSEN! :P

Lindiz3

Ny medlem
Jupp, imorgon kör dom igång, lär nog bli ett besök nu i veckan iaf. (jag vet att det är en liten skitbacke, men det är det bästa vi har! )

Öppet tider på Vallåsen.

Fram till julafton.

Måndag-tisdag 9-18

Onsdag-fredag 9-21

Lördag-söndag 9-18

Detta, mina damer och herrar, är ofantligt stort. Förra året körde Vallåsen säsongspremiär och säsongsavslutning på samma dag. Tror det var en torsdag i mars månad.

Så fort jag har möjlighet ska jag dit och förvalta de 145 fallhöjdsmetrarna på allra bästa sätt.

Fyfan. Skåningarna kan knappast beskyllas för att ha en defensiv inställning. Finns det någon som kan brassa kanoner som Vallåsen?

Så skall såklart även jag.. Gjuter sulor till pjäxorna imorgon, så det kan bli premiär för mig på Onsdag med lite tur:) Riktigt glad att jag bara jobbar 3dgr i veckan!!

MnO sa:
Fyfan. Skåningarna kan knappast beskyllas för att ha en defensiv inställning. Finns det någon som kan brassa kanoner som Vallåsen?
Relativt till ytan så har Vallåsen norra Europas största system för tillverkning av konstsnö.

True story!

OlaMelin sa:
Detta, mina damer och herrar, är ofantligt stort. Förra året körde Vallåsen säsongspremiär och säsongsavslutning på samma dag. Tror det var en torsdag i mars månad.

Så fort jag har möjlighet ska jag dit och förvalta de 145 fallhöjdsmetrarna på allra bästa sätt.
Det är jävligt starkt jobbat, en enda dag!

OlaMelin sa:
Skynda dig för säkerhets skull i sånna fall. Varmt väder på ingång redan till på torsdag som det ser ut. Man vet aldrig hur länge Vallåsens kanonsnö håller. Det har vart ovanligt kallt klart härligt senhöstväder i Skåne nu ett tag, men redan om ett par dar kan det vara tillbaka på de vanliga 5-10 plusgraderna med regn och blåst.

Kanske vore läge för ett Vallåsenbesök tidigt lördag morgon, nån som vill samåka från Malmö?

/JN

Någon som är sugen på att dra ned frå Gbg och har ålats i bilen. 2h i bil ungefär tror jag.
Jävligt surt att vara ledig och inte ha tillgång till bil just nu :/

Tillbaka
Topp