Victors sa:
jonathan_chips sa:
Lösningen ligger helt klart i en åldersgräns samt flera och mer aktiva moderatorer, känns som det har spårat en hel del på sistone, moderatorerna måste ha gått i någon form av ide.
Nej moderatorerna finns och jag tycker dom gör ett bra jobb. men samtidigt så kan man inte lotta ut 30 varningar var dag utan jag tror dom har lite överseende med de mindre och låter dom bete sig lite omoget, det kan ju förstås diskuteras men men...
Det är ju just det vi diskuterar? Förstår inte riktigt vad det är du ifrågasätter, tycker du att nivån på alla trådar som läggs ut är godtagbar i dagsläget eller? Du motsäger dig själv helt i ditt inlägg.
Det handlar inte om att lotta ut några varningar det handlar om att fixa ett striktare forum där trådar som "vilken färg ska jag ha på min jacka?" tas bort direkt och belönas med en redig avstängning. Med strikt menar jag inte att roliga trådar skall tas bort utan att man ska rensa bland skiten som alla bara irriterar sig på. Att moderatorerna skulle ha någon form av överseende för att idiotpostaren är ung är ju helt fel. Det man snarare bör göra är att, som skrivits så många ggr. förut, införa en åldersgräns på 15 år för att i över huvud taget få lägga upp trådar och skriva i forumet.