Skarf...

Skarf...
bandana, snusnäsduk, scarf, sjal kärt barn har många namn och alla vet vad han snackar om.

HM har ett rätt stort utbud av scarfs till ett shysst pris så du slipper 4000000 frakt för en scarf som kostar typ 50 kronor.

Skarf...
cLindstrom sa:
bandana, snusnäsduk, scarf, sjal kärt barn har många namn och alla vet vad han snackar om.

HM har ett rätt stort utbud av scarfs till ett shysst pris så du slipper 4000000 frakt för en scarf som kostar typ 50 kronor.
sant... men kan lägga en 50-100kr till för att få en som inte alla har.

Skarf...
För att vinden blåser mer om man har en sådan på vintern! Sen så tycker jag att det är fult att ha en på sig!

Därför vill jag ha en sådan...

Skarf...
Om du vill ha en som inte alla andra har så råder jag dig att kolla in secondhandbutikerna på söder i sthlm. Secondhand överhuvudtaget är ju det absolut bästa om du vill hitta kläder som inte alla andra har...

Skarf...
alla måste säga Bandana, annars blir man inte uppfattad rätt i dagens jibb/Gheedo samhälle.. att säga scarf går inte. då fattar ingen vad du menar.. tyävär..

kolla på lite internet butiker? finns en hel del som har lite annorlundad färger å mönster.. annars äre bara å gå på nån marknad.. ?

hejhopp

Skarf...
skämtar ni eller? en tråd för att hitta en clean scarf? herre jisses va ni är fåfänga. man måste inte va coolast, bara man är bra... kolla punktshop annars.. haha

Senast ändrad:
Skarf...
har ni hört talas om såna där potatistryck, man skär en potatis på mitten o hittar på nå flaschit mönster som du sen trycker på bandanan(scarfen)

riktigt coolt!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp