Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Enda sättet att veta det säkert är (tyvärr) att prova!Tack för svaret @RandoScando!Nu dök nästa fråga upp: inser att de skidparen jag ska ha dem till är 96 och 98mm respektive. ATK har 97mm och sen 102mm. Gissar att det är kört att få på 97orna på 98orna? Hade ju varit najs att slippa ha flera par...
Rekommenderar att du mäter skidans bredd också exakt där skarjärnet kommer att sitta. Jag har ett par skidor som är 100 mm på papperet, men 102 mm ATK skarjärn hade aldrig fungerat. Nästa dimension 108 mm blev perfekt! Sen är det en faktor också hur "noggrant" bindningen är monterad centrerat på skidan, har du liten marginal på skarjärnets bredd så kan ju en liten förskjutning av bindningen i sidled göra att det inte kommer att fungera. Rekommenderar inte heller att man för att vara säker har bredare skarjärn än man behöver...Tack för svaret @RandoScando!Nu dök nästa fråga upp: inser att de skidparen jag ska ha dem till är 96 och 98mm respektive. ATK har 97mm och sen 102mm. Gissar att det är kört att få på 97orna på 98orna? Hade ju varit najs att slippa ha flera par...