Oj, ursäkta om jag var lite hård, gonz00. Jag har inte mycket för begreppet intellegens, och tycker inte att det är applicerbart här. Min irritation, eller i alla fall förvåning, har varken med inellegens eller kunskap, eller med avsaknad av de båda, att göra. Snarare är det det faktum att fullkomliga felaktigheter presenteras som kunskap eller fakta som framkallar min nämnda sinnesstämning.
Originalfrågeställearens fråga är helt relevant och du kommer med ett svar som är helt inkorrekt, utan ens en antydan till att presentara dina fakta såsom åsikter eller som hur du tror att det förhåller sig. Tänk om frågeställaren tror på dig?
Men, men, istället för att lägga dig på rygg och blotta strupen kanske du kan förklara vad du menade med ditt inlägg, varför du skrev det, och hur det nu bidrar till den utveckling du pratar om. Ge mig några bra rgument, så skall jag genast be om förlåtelse.
Förresten så har inte tråden gett mig mycket till irritation, snarare några goda skratt, inte hånskratt, alltså utan skratt framkallade av humor. Originalfrågan, svaren, och frågeställarens konstaterande av att han nu förstår är, på ytan i alla fall, riktigt kul. Polarna här på bygget har flera gånger kommit förbi och undrat varför jag sitter och skrattar högt framför datorn...
HitMe