Skate Eller SkiKläder?

• Trådstartare Trådstartare Ohmie
  • Start datum Start datum
O

Ohmie

Guest
Skate Eller SkiKläder?
Tjena ja har lite svårt att bestämma mig just nu... o ja behöver lite hjälp.. ska ja köpa en ny bräda (en Blank) elr ska ja lägga pengarna på snygga skidkläder??.. Kläderna ja funderat på kostar 2200, å brädan kostar 400,, Såå vilket av de?? för om ja köper kläderna har ja inte råd till brädan och om ja köper brädan har ja inte råd till kläderna?? :/

Skate Eller SkiKläder?
köp brädan och sen har du väll känat ihop pengarna igen till skidsesongen.:D

Skate Eller SkiKläder?
Köp brädan ffs:D. Jag har en blank 7.625 skit skön. Orka skidkläder nu nörru du.
Du kommer sanolikt växa ur kläderna till vintern om du köper dom nu med´.

Skate Eller SkiKläder?
köper han brädan först så har han lika mycket att spara ihop som om han köper kläderna först, väll?

jag syftar på

Men om du köper skidkläderna tar det väl inte allt för lång tid att spara ihop 400. då kan du köpa båda sakerna :D.

detsutom vill man ha skaten nu, jaja,

Senast ändrad:
Skate Eller SkiKläder?
av nån anledning känns de som att ni e ironiska och att de e rätt självklart och det är de men alla andra skriver att de tar snmabbare att spara ihop 400, förlåt,

Skate Eller SkiKläder?
Köp inte blank. Ingen feeeling att åka på dem. Det är ju mycket roligare att ha en med grafik på.

Köp skidkläderna.
Det är ganska roligt att köpa skiprylar på sommaren, på vintern kör man slut på prylarna ganska fort så det är skönt att ha dem nya på sommaren då man kan sitta och titta på allt när det är nytt.

Tjadå

Tillbaka
Topp