Ski Gee

Ski Gee
Verkar onekligen bra..
Ni som verkar ha koll, är det värt att åka runt med plastgrejen på fingret? Brukar ju oftast funka med att ta av sig gogglesarna i liften eller hiken och fixa till det..

Ski Gee
Verkar onekligen bra..
Ni som verkar ha koll, är det värt att åka runt med plastgrejen på fingret? Brukar ju oftast funka med att ta av sig gogglesarna i liften eller hiken och fixa till det..

Ski Gee
Oscarius: Sätt fast den på staven dvs. trä remmen på stavhandtaget genom hålet på skigeen istället så har du den alltid med dej plus att du slipper tappa bort den när du tar av dej handsken.

Ski Gee
Normalt är handskens finger så tjockt att Ski-gee:n sitter kvar utan problem. Jag har haft en och samma gee i flera år på min snwbrd handske. För de som åker med riktigt tunna handskar rekommenderas att sätta den på staven precis som Oscarius beskriver. Det är inte alla som behöver en ski-gee, och en del tar hellre av sig handsken och meckar med fingrarna. Oavsett är det värt att prova. För min del har den sparat in en hel del goggleglas under åren. Det enda problemet är att det snöar för lite....

Ski Gee
Haha så sant så. Därför ar jag i Alperna och här snöar det iaf. Har använt den ganska mycket i år. Har som tur är en i reserv oxå ;)

//H

Ski Gee
Bumpar upp en gammal tråd eftersom jag vill få tag på Ski-Gee.

Adrenalin i Umeå har stängt för gott och Åre Skidsport har dem inte längre eftersom de är svåra att få tag på. Så det återstår väl att beställa från Tögnar eller möjligtvis direkt från tillverkaren Skities. Men frakten gör det löjligt dyrt att beställa enstaka så jag tänkte kolla om det är fler som är intresserade. Inklusive inrikes brevporto så borde det kunna landa under hundralappen per styck. Förstås billigare ju fler det blir.

Ski Gee
Bumpar upp en gammal tråd eftersom jag vill få tag på Ski-Gee.

Adrenalin i Umeå har stängt för gott och Åre Skidsport har dem inte längre eftersom de är svåra att få tag på. Så det återstår väl att beställa från Tögnar eller möjligtvis direkt från tillverkaren Skities. Men frakten gör det löjligt dyrt att beställa enstaka så jag tänkte kolla om det är fler som är intresserade. Inklusive inrikes brevporto så borde det kunna landa under hundralappen per styck. Förstås billigare ju fler det blir.
Hur många skall du ha? Jag har ett gäng :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp