Att köpa öl i Tyskland är faktiskt ganska onödigt, ni sparar inte msåå mycket. Inte om ni måste lämna andra saker hemma och skicka senare iaf. Bättre att köra ner till Salanches och köpa Koenigsbier. Mycket godare också!
Har ni en stor takbox rymmer den 4 par skidor och 4 par snowboards. Vi körde hem förra säsongen med 6 par skidor och 3 par brädor, 4 par pjäxor plus all annan skit jag hade med mig (inlines, min kite, jacobs hockeygrillor plus annan diverse skit). Tycker bara det verkar lite töntigt att välja bort saker som kläder, skidor osv, för att istället kunna köpa sprit och tjäna 300 kr typ. Gitarrerna kan vara softa att ha, men hade inte en räckt? Ett piano? Seriöst vad faaan ska ni med det till? Om ni nu är seriösa med massa skidor och grejer och ska köpa sprit som faaaan, när ska ni spela piano. Verkar lite onödigt..
Jag hade med mig alla mina skivor som jag behövde i ett case och en väska, det räcker faktiskt. Väger mycket men tar liten plats. Sen förstår jag inte vad du menar med att jag försöker vända plattor, utveckla gärna?