skid spel?

mr_gjein

Ny medlem
skid spel?
tjena!
nu när man har spelat amped 2 ett tag nu började jag att undra om det fin nått skid spel med big air mm. om det inte finns är det många som skulle vilja att det fanns ett??

MVH: matte

skid spel?
Instämmer med "Rasmus".

Jonny Moseley Mad Trix, ja. Egentligen suger det mesta med detta spel riktigt ordentligt - ful grafik, overkliga banor (typ raila på liftkablar 80 meter ovan marken) och riktigt orealistisk hoppreportoar: jag menar, vem fan gör tre dubbla mistyflips i varje hopp.
Men det har ändå nåt visst i sig - lite sköna jibbingsekvenser mellan banorna. Och vissa av de enklare, mer realistiska tricken känns riktigt sköna när man sätter dem för första ggn - typ en härligt tweakad 360 mute. Eller varför inte en hederlig 540 Phil grab. Spelet är från 2001 och det brukar vräkas ut runt hundralappen bland nån reahylla. Köp det, sätt några 720 japans och spela det aldrig mer. Du tröttnar ganska snabbt.

/peace

skid spel?
Jonny Moseley Mad Trix är ett hyffsat bra skid spel men syd att bara vissa åkare kan göra bio,cork och D-spin. annars är de ett hyffsat bra spel som sakt men ovärkligt är de ju man kan ju göra rodeo på marken.

skid spel?
Ski Stunt Simulator: www.cs.ubc.ca/~van/sssjava/javademo.html finns att ladda ner också
Jibberish: www.jibberishgame.com
Ssx Tricky: köp i någon affär
Dna Spin: www.dnaspin.cjb.net
Johnny moseley går knappt att få tag på längre tror jag :S
alla som jag vet om : )

skid spel?
jibbing4ever sa:
Jonny Moseley Mad Trix är ett hyffsat bra skid spel men syd att bara vissa åkare kan göra bio,cork och D-spin. annars är de ett hyffsat bra spel som sakt men ovärkligt är de ju man kan ju göra rodeo på marken.
Kan man ladda ner de spelet??iså fall vikken sida?

skid spel?
Det ska inte talas om ett annat jibbspel än första versionen av JIBBERISH

jibberish04.jpg

Gääääääängstahhhhhh homie!! betta watch hoW talk when u talk ´bout me, Cause i´ll come n take ya life aWay...

Senast ändrad:
skid spel?
får man fråga varför det är felstavat på bilden? ^^

Amped 1&2 är det du får satsa på, bara snowboard men de finns inga andra spel som gör vintersport rättvisa.

Tillbaka
Topp