Skiddatabasen 2008

Skiddatabasen 2008
Saknar också framför allt Rossignol. Stöckli och High Society finns inte heller med.

Senast ändrad:
Skiddatabasen 2008
Rossignol, Stöckli, Ninthward, High Society är kontaktade men de är så sega med att skicka in uppgifterna så de kunde inte vara med vid lanseringen. Men databasen kommer uppdateras allt eftersom vi får in uppgifterna.

Skiddatabasen 2008
Ingen mer än jag som har tänkt på att priserna har pressats rejält sen förra året.
Spk låg väll på runt 6papp förut och är nu sänkta till 4.

Skiddatabasen 2008
Hendryx är också kontaktad med det är samma respons där... förhoppningsvis får vi in även deras modeller.

Skiddatabasen 2008
tänkte också på att priserna har blivit lite lägre, och det är ju super:)
men jag tycker att designen är någor sämre än förra året..

Skiddatabasen 2008
Bra jobbat!
Hur kom ni fram till att en viss skida skulle vara freestyle och en annan freeride. Gick ni efter rekomendationer från märket eller midjemått? Blev lite fundersam när jag såg AR6;an på freerideavdelningen. Visst, det är en utmärkt freerideskida men enligt Armadas hemsida är det nog mer en parkskida @ "freestyle"...

Som Henck, priserna verkar gått ner lite. Det är bra!

Skiddatabasen 2008
SverigeTomten sa:
var är SNOWBOARDSEN? Vi snowbordåkare skulle uppskatta en snowboard databas.
Skidåkning är inte allt i världen!
Det här är en skidsajt, och förstå att det krävs ganska mycket jobb för att göra en skiddatabas och kontakta alla som ska med osv. Men om du vill så kan du ju göra en egen, eller så kanske kanske kanske johan kan fixa en liten snowboard databas till nästa år.

Skiddatabasen 2008
vet ni varför skidorna är biligare eller? för det var en skit säsong förra vinter så de fick inget sålt.. måste få inn cash.. skulle jag tro iallafall

Skiddatabasen 2008
Grymt jobb! Kul att ni skriver med vikterna på skidorna också, även om inte alla tillverkare matat in sånt. Förhoppningsvis gör fler det till nästa år.

Skiddatabasen 2008
Jag vet inte om det innebär besvärlig kodning men det skulle vara bra med en möjlighet till mer specifik sökning ("avancerad sökning"). Jag skulle själv vilja kunna definiera pris-, midje-, längd- och helst radieintervall.

(((Om det dessutom gick att få tillverkarna att precisera hårdhet på en skala skulle det vara toppen men det tror jag däremot inte är genomförbart.)))

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp