Skiddrömmar?

Blidee

Medlem
Skiddrömmar?
Yes! Nu när säsongen närmar sig så kommer det väl en och annan antydan om det i drömmarnas värld. Jag hade min första skiddröm för säsongen nu inatt. Jag sprang till åre (från Göteborg) och åkte årets första svängar i ungefär 50cm nysnö, riktigt trevlig dröm :) Förutom när jag kom hem igen och kom på att jag glömt mina stavar i åre så jag fick springa tillbaka och hittade inte :S men då vaknade jag så slapp leta efter dom haha.

Vad har ni andra haft för trevliga skiddrömmar?

Skiddrömmar?
Att freeride.se inte längre var ett ställe för omogna barnungar.. Men det är ju en dröm som aldrig slår in så.

Skiddrömmar?
Mannen-som-surfar sa:
Att freeride.se inte längre var ett ställe för omogna barnungar.. Men det är ju en dröm som aldrig slår in så.
Trodde att OT-forumet var till för just sådana här trådar. Jag håller med om att det finns många omogna barnungar på freeride som frågar vad dom borde ha för mössa till just sina gula halvlånga skidstrumpor och lägger de trådarna i skibum forumet eller något annat som är helt fel. Håller däremot inte med om att den här tråden är så värst omogen. Ha en trevlig kväll min surfarvän.

Skiddrömmar?
Jag drömde att vi åkte omkring i idre, och vi hittade en sjukt skön offpist line, (finns inte i idre annars) och vi körde på skithårt och hade sjukt kul. Min kusin åker framför mig och skriker STOPP!!!11!!11ett!one
Jag åkte vidare och ett monster-dropp dök upp. Jag droppade,inte med avsikt såklart.Jag ser hur platt och isig landningen är och precis när jag nuddar marken vaknade jag. Blir alltid så..

Skiddrömmar?
Av: Mannen-som-surfar
"Drömt denna dröm i månader och det har med skidåkning att göra."

Mannen-som-surfar
Land: Danmark
FR-mail: Skriv FR-mail
Antal besök på denna sida: 467
Senast inloggad: Igår 22:12

Annars ligger puderåkning i Japan högt upp på min lista över skiddrömmar :)

Tillbaka
Topp