skidfilm!! = )

sqwatta

Ny medlem
skidfilm!! = )
Jag är ganska mycket en "rookie" på skidor som letar efter någon grymm skidvideo med typ Jon Olson eller nått som e den grymmaste.. skulle vara tacksam om du gav mig nåra tips på några grymma videos...

VAD ÄR ETT BRA PRIS PÅ ETT PAR TENEIGHYT?? FUNDERAR PÅ ETT PAR... MEN E ROSS BÄTTRE?? Isåfall vilka?? DYNASTAR TROUBLE MAKER??? MEN VET INTE FIKTIGT HUR TWINTIPSKIDAN SKA VAA..(bred, lätt... sånnt!!) SÅ JAG SKULLE VARA MYCKET TACKSAM OM DU SKULLE KUNNA HJÄLPA MEJ!! Tack!! ha d!!

(vet du några ganska billiga, snygga och bra googles som man kan köpa och isåfall var och för hur mycke??)

skidfilm!! = )
jag köpte filmen Focused den har de grymaste mountain åkarna Seth och C.R. annars är ju Ready Fire Aim bra om man gillar parkåkarna med tex Windstedh med flera..

skidfilm!! = )
Free radicals White Trash

De ska va lätta å rätt så breda, men inte alltför breda! Å mjuuka...

(Dragon för 1500 :P)

skidfilm!! = )
Tjenare...
Jag rekommenderar starkt Ready Fire Aim och Session 1242.
Båda är helt klockrent bra, tror jag säkert sett båda minst 40 ggr st, men har du inte råd med båda så tycker jag att 1242 är snäppet bättre!

De gamla filmerna Happy Dayz å Propaganda är oxå väldigt bra om du ser dem någonstans, båda e helt suveränt grymma!

Jag tycker PBP gör de bästa filmerna knäcker alla andra..

Personligen skulle jag köpa Dynastar skidorna, väldigt snygga har bara hört bra om dem dessutom..
De placerade sig väldigt bra i nåt test i Åka kidor vad jag minns..

Puss Tom

skidfilm!! = )
okej tack för tipset!! men jag vill fortfarande ha fler tips... kanske lite mer om skidor å så och om du vet några ganska billiga, snygga och bra googles som man kan köpa och isåfall var och för hur mycke?? =) tackkar!!!

skidfilm!! = )
Ready Fire Aim och Session 1242 är klockrena filmer. Men vänta tills höst då kommer det en films som Tanner hall och eric iberg har gjort. den heter "Wsk 106".
blir nog grym. Jag rekomenderar Spy blizzard dom är riktigt sköna,snygga. Dynastar troublemaker är riktigt sköna, dom är inte så smala men ända väldigt lätta.

skidfilm!! = )
ett par brillor jag rekomenderar är smith fuse regulator kostar kring 600 med spegel. och extra glas kostar ungerfär 300kr. plus att dom är snygga

Tillbaka
Topp