Skidfotograf söker modeller

Tja!

Jag tänker dra iväg till Alperna, inte bestämt var, för att fota för en bildbyrå. Grabbarna jag brukar plåta är upptagna så jag behöver duktiga åkare, gärna telemark, med det tålamod som krävs för att skapa bra bilder utanför pisten.

Jag tar en flygstol till Grenoble om ett par dagar som det ser ut nu. Den som har boende till mig i en vecka (madrass på golvet) och kan köra lagg - hör av er! Kan ni fixa ett liftkort så får ni en CD med bilder också.

johanhf@hotmail.com

Om du nu plåtar för bildbyrå så kanske lite info om dig, byrån, ersättning för modelljobb mm skulle vara på plats.

Lite arbetsprover, länk till osv?

Känns ju högst oseriöst...

"Kan ni fixa ett liftkort så får ni en CD med bilder också."

PS: Jag säljer också begagnade bilstereos... ? DS: ;o)

No hard feelings hoppas jag :-)

Men du får erkänna att det ser väldigt oseriöst ut! ;-)

Finns säkert dom som är intresserade, lycka till!

Man är bara så oseriös som man gör sig. Hoppas du känner att du bidragit till någonting meningsfullt i den här tråden.

Som du säger, det finns säkert dem som är intresserade.

/Johan

Oj vad putt du blev...

Och JA. Jag tycker att jag bidragit. Jag har troligen hjälpt dig dessutom. Du framstår nu som, förutom lite lättstött kanske, en fotograf som faktiskt kan plåta... Tillskillnad från ditt första inlägg där du lät som en tomte som fiskade efter en resa.

Lägg upp din webbsida på din användare och lägg in en mailadress, skriv att du är fotograf så ser man det när man knatar över till din gästbok...

Bra silouett i studio, gillade barnen på sportsidan. Spiralen på undervatten var grymt snyggt ljus på.

Ok, ok... jag slarvade lite i början. Jag är inte putt, men jag vill inte bli betraktad som oseriös för det är jag inte. Anyway...nu ska vi ut och åka lagg istället.

Ha en bra vinter.

/Johan

Tillbaka
Topp