Skidglasögon?

Skidglasögon?
du får prova ut en massa par tills du hittar en modell som passar. Och ännu viktigare att dem ska passa om du åker med hjälm, då får du ta med dig hjälmen när du ska prova goggles..

Skidglasögon?
ett par som du gjort på slöjden gärna med plexiglas, o träbåge. ta nått rep som du hittar o knyt fast runt huvet... löd någott snygt märke som "made in china" eller någott sånt o fäst det på dina feta hemmagjorda googels...

Skidglasögon?
ett par som du gjort på slöjden gärna med plexiglas, o träbåge. ta nått rep som du hittar o knyt fast runt huvet... löd någott snygt märke som "made in china" eller någott sånt o fäst det på dina feta hemmagjorda googels...

?

"Jag det dät va as bra , det tänker jag skriva i ett eget forum.."

//jibb_09

Skidglasögon?
Hallå? Är ni helt pantade? Det är ju dom DYRASTE som är bäst, klart man ska köpa googles för 1700 kr om man hittar det.

Skidglasögon?
I min värld är det helt obegipligt hur ett par goggels i många fall kostar lika mycket som en bra hjälm. Jag vill slå ett slag för att köpa ett par på Team sportia för 300 pix och lägga pengarna du sparar på liftkort istället!

Skidglasögon?
det är bara Oakley som gäller det fattar väl vem som helst?? eller? hehe ne men köp ett par A flame men vanligt glass. googelsen e gjorde för ditt öga.. dvs formad som din lins:D ha debra!

Skidglasögon?
Köp dom du tycker e snyggast och bekvämast, du ska ju trivas i dom.
Men köp inte oakley för att du tycker att dom är snyggast för då har du blivit lurad. Dom är iof ganska snygga, men hur ball är det att ha samma som alla andra. överreklamerade googels!

Skidglasögon?
Som sagt: Köp dom som sitter bra och inte svider i plånboken.

Jag kör på "Elektric". Kostar 800kr. Dom sitter skitbra. Skitsköna. Och ett stort plus för det stora synfältet. Det tycker jag är viktigt om man åker bräda (först och främst). Då kan du ju bara se åt ena håller, om du fattar vad jag menar. Då är det alltid uppskattat med goggles som du har bra synfält i...

Tillbaka
Topp