Skidhjältar!!!

freeride_nu

Aktiv medlem
Skidhjältar!!!
Kul att se att folk regerade på mitt lilla inlägg! Ville bara se om det gick.... Sanningen är att tidningen ÄR bra och den täcker väl de flestas behov, även om vissa vill se mer av en del saker och att en del vill se mindre av något. Vore väl sanslöst om en tidning passade alla. Men som läget är i dag så passar den alla som älskar skidåkning eller vad man nu har under fötterna. Slut på denna debatt om Åka Skidor!!!! Okey?
Nu skall jag se en kultrulle, "Sällskapsresan" och njuta av skidåkning framställt med komik. Det är så vi måste se det.
Ha en go vinter full med jibbing o lössnö, själv skall jag ut o skotta vatten.....

Skidhjältar!!!
Vadå sanningen är att den är bra. I så fall är ving katalogen rätt bra också och den är gratis. Är du någon allsmäktig domare som bedömmer vad sanningen är? Väldigt många tycker tidningen har blivit extremt dålig, själv har jag slutat köpa den.

Skidhjältar!!!
Finns det nån sanning så är väl den att man tycker olika. Vi skidåkare är ju inte flera än att den skidtidning som finns måste rätta sig efter den stora massan och vad dom vill ha. Åka skidor har väl insett att den stora massan i det här fallet åker till fjällen en vecka om året och ÄR intresserad av vilken restaurang man skall käka sin löjromstimbal på. Snart blir det väl en börssida och Ferraritest också. Vi hårdrockare får väl ut och åka skidor istället för att sitta hemma och läsa på i exklusiva magasin vad som gäller för snöturisten.

Skidhjältar!!!
Åka Skidor ärt för mig en tidning som håller på att förlora sin identitet, man kan luras att tro att de försöker förändra den men i sådana fall till vad? Vilken linje kommer man att välja? Jag ser inget mål ännu... Tidningens själ är för tillfället försvunnen men kanske är det bara ett uttryck av den förvandling man genomför. Problemet som jag ser är inte löjromsartiklarna och Lofsdalen, de måste finnas där för annonsörernas och läsarkretsen. Men vad som oroar mig är uppblöåsta "enkla" jobb på många sidor utan journalistisk egg. Utslätat och ctrl+c från resekatalogen. Men visst, om de säljer på det, så är det ett korrekt val.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp