Skidkläder (jibb)

jaegaren

Ny medlem
Skidkläder (jibb)
hejsan alla freeridare.

Ska börja åka skidor nu igen och testade mina kläder och såklart har dom blivit för små då jag vuxit mycket under året!

så tänkte höra om någon vet en bra sida med ganska stora kläder? typ, xxl+ (jackor och täck-byxor).
skulle vara grymt schysst om någon kunde länka till en sådan sida då jag själv inte vet någon.

Mvh, Marcus.

Skidkläder (jibb)
typ alla sidor som säljer skidkläder?

Vill du ha riktigt stort från andra sidan pölen så kolla in,
www.sagaouterwear.com
www.firstdropouterwear.com

Från österrike
www.blue-tomato.com

sen har vi ju alla svenska sidor...
tex... skistore, boardstore, boardlife, junkyard, hollywood, sportamore.se

Senast ändrad:
Skidkläder (jibb)
linder sa:
typ alla sidor som säljer skidkläder?

Vill du ha riktigt stort från andra sidan pölen så kolla in,
www.sagaouterwear.com
www.firstdropouterwear.com

Från österrike
www.blue-tomato.com

sen har vi ju alla svenska sidor...
tex... skistore, boardstore, boardlife, junkyard, hollywood, sportamore.se
Saga o FD sjukt sköna!

Skidkläder (jibb)
jibben98 sa:
saga är så jävla nice:) fryser aldrig i dom kläderna:P
Öh? Jag åkte runt i min anomie jacka och slimpants när det va -15° utan 2nd layer ... då frös jag så det är inte riktigt enbart saga kläderna som gör att man inte fryser.

Men har man rätt kläder under så är det ju klart att man inte fryser men det gäller ju alla jackor :rolleyes:

Skidkläder (jibb)
jag har beställ :P
kolla på det lägg kläderna i varukorgen och till kassan sedan kommer dom om typ 2 till4 veckor:P

Senast ändrad:
Skidkläder (jibb)
kan inte betala allt går bra fram tills jag ska betala ;/ då kommer det upp skyltar om fel betalningssätt och det finns ju bara ett sätt att betala på så förstår inte riktigt vad man har att välja mellan :/

Skidkläder (jibb)
fjaellraeven sa:
kan inte betala allt går bra fram tills jag ska betala ;/ då kommer det upp skyltar om fel betalningssätt och det finns ju bara ett sätt att betala på så förstår inte riktigt vad man har att välja mellan :/
Hade också det problemet i början. Det har nått med att man inte kan skriva in cvd-koden på kortets baksida tror jag. Min bank krävde att man skulle skriva in den annars gick inte köpet igenom. Så ja skickade ett mail till dom och då kunde dom ta bort kravet därifrån och så gick det.

Tillbaka
Topp