Skidlärar linjen 08/09

liv_hansson

Ny medlem
Skidlärar linjen 08/09
HEJ. Tänkte bara öppna en tråd för att folk ska kuna träffas och snaka om utbildningen , boendet och se vilka det är man ska spendera nästa år med.

Skidlärar linjen 08/09
Japp, jag är också med =)
Jag loggade in här för första gången på ett tag just för att hitta en sån här tråd =)

Skidlärar linjen 08/09
Tjena, gud va bra initiativ. Sitter här o vet inte riktigt vart jag skall börja leta boende o så. Ngn som har tips?? om ngn skaffat boende får man fråga hur mkt ni får betala i hyra? måste skaffa mig ngn slags uppfattning om vad man för räkna med att pröjsa.. HA'T

Skidlärar linjen 08/09
Grattis till att gå kanske världens bästa och roligaste skidlärarutbildning!
Jag är lite små avis på er som har allt det roliga framför er!

Får man söka igen Ola? =)

Skidlärar linjen 08/09
jClaar sa:
jag sökte och fick boende på Nybovägen 7, vet ej än vilken lägenhet dock..men någon av dom :)
Hoppas du får en av ettorna längst ner! I den till vänster känner jag den som sytt gardinerna! :)

Det finns en Facebook-grupp för Skidlärarlinjen, sök på Puski så kommer ni rätt! =)

Skidlärar linjen 08/09
Har fått boende i "partyhuset" :D, en gång partyhus alltid partyhus! största lgh blire. kostar 2350 för er som vill jämföra med något annat.

Skidlärar linjen 08/09
I elfte timmen har det hoppat av folk från utbildningen så nu visar det sig att vi plötsligt har en plats över. De som stått som reserver har redan hittat andra saker att göra i höst så de har tackat nej till den lediga platsen. Är det någon av er som ska börja utbildningen i höst eller någon av er som gått utbildningen tidigare som känner någon som är intresserad så är det bara att höra av sig.

Naturligtvis är det fritt fram för vem som helst att anmäla sitt intresse. Utbildningen startar vecka 35.

Läs mer om utbildningen på vår hemsida: www.skidlararlinjen.se

Är du intresserad av att börja utbildningen i höst så ring mig ellerskicka ett mail:
070-5456188, ola@skidlararlinjen.se

Ola Rockberg

Skidlärar linjen 08/09
faen jag vill också jobba nu.. men har bara några år framför mig till skidlärare.. sen då jävlar. btw till er alla som gått utbildningen hur är det? lite mer inriktat hur bor man, hur länge på dagarna håller man på etc etc..

thannnks

Skidlärar linjen 08/09
Tja! Fick tag på den sista platsen till utbildningen, så nu lär man ju få lägga i en snabbare växel.. Någon som vet nått om någon plats kvar i en lägenhet? Eller nått annat bostads-tips? Ses om några dagar

/Lasse

Snödjup

Tillbaka
Topp