Skidlärare sökes till Österrike

erixa

Ny medlem

Barnskidlärare i St.Johann,Österrike.
Du jobbar gärna med barn, har ett stort intresse i skidåkning. Skidlärarutbildning ett plus, ej ett måste. Pratar engelska och tyska förstår också gärna lite danska. Säsongen sträcker sig mellan jul/nyår slutet av mars.

Skicka din ansökan till carlsson_christine@hotmail.com
bifoga gärna en bild på dig!

Hur långt ifrån St Anton ligger St Johann?
Ska vara i Anton denna sessongen och passar ganska bra in på det du letar efter.

skulle också kunna fixa jobb som skidlärare i österike. i en by som heter Fiss. ligger 45 minuter med bil från St anton. inte samma liftsystem. chefen undrade om jag kände några mer svenskar som ville ner och jobba. byn är nästan helt okänd i sverige men finns finfin skidåkning och man har allt puder själv;)

http://www.skischule-fiss-ladis.at

annars är det ungefär samma krav som står i annonsen ovan. lite tyska är en fördel iaf.

Det e bara till att åka till st anton o söka skidlärarjobb.. de skrek efter folk förra året o det var många som fick jobb utan någon som helst utbildning. fick själv förfrågan men tackade nej...

jag vet faktiskt inte hur langt det ar til st antonligger nara kitzbuel..
kolla pa map.24 men det ar inte st johann in pongau utan in tirol!
Det finns tva mina foraldrar lyckades avboka resa till pongoa nar det visade sig att jag faktiskt befann mig i st johann in tirol!

Tillbaka
Topp