skidnödig!

IvanTheMan

Medlem
skidnödig!
Illa illa....
datumer är 26:e juli och man vill inget hellre än att åka lite lagg. Fan det är såååååååååå långt kvar. Nån som lider av samma sak?
over and out

skidnödig!
Samma hära. Så satans sugen. Ska ju köpa nya skidor och pjäxor och allt i höst efter jag har jobbat. Men vafan, snart kommer snön säkert. Va det inte förra året det snöade i augusti i dalarna? Kanske blir tidigare i år.

skidnödig!
Om det blir lika mycket nederbörd nu i höst/vinter som det har varit under denna sommar (lr vad man nu vill kalla den),så lär det bli en jäkligt bra vinter...
Annars så stämmer jag in i den allmänna klagan.

skidnödig!
OJOJO
längar är det minsta men kan säga, helt galen av längtan till vintern, fast inte skolan men skidåkningen.
Ja ja man får jobba på, för man ska ju köpa ett par nya lagg i vinter, så för fort får det inte bli vinter, då hinner man ju inte käna tillräckligt med pengar,,,men men allt är lidande!!!!!

skidnödig!
jupp blir fan inte klok, känns som det va evigheter sen man åkte, lider med dig till 110%.

skidnödig!
jo är ju ganska sugen själv.. håller själv på å spara ihop pengar till pjäxor, byxor och ett par goggles.. men håller även på å spara pengar till nästa sommar. för då blire motorcyckel så man slipper lida som ett svin under sommarn å va ute å köra skit fort istället..
men som dom säger på hassan: väntar man på nå gott så äre bara härligt.

men ha en härlig sommar så syns vi i backen.

//jens

skidnödig!
Lengter sykt! Lastet ned alle trailers jeg finner til nye ski filmer som kommer, lengseln blir bare værre og værre, snart kommer ski filmene også, da blir det enda værre! men sen kommer snøen :D sparer til nye googles :)

skidnödig!
oh yes, lidande kan man kalla de. men jag blev lite lyckligare efter helgen när jag åkte vattenskidor, vad grymt kul faktiskt, inte riktigt samma sak eftersom jag till mesta dels åkte på en skida men i alla fall, det var ju en form av skidor jag använde mig av... =)

Tjoflöjt

skidnödig!
Ja, men nu behöver jag bara vänta i 10 dagar till. Sen är det iväg till Chile och skidåkning, ca 13 veckor.. de ni!!!!

skidnödig!
vafa* tror ni jag gör:P. skidor e det absolut bästa jag vet!

så deså

o kom ihåg barn ät inte gul snö

skidnödig!
Nej, inte direkt! 20 cm nysno imorse och spyande snofall under hela dagen ledde till underbar akning pa hela berget. Jag var bara tvungen, hehe ;), sorry!

skidnödig!
jag blir alldeles galen o farlig när jag är borta från snön för länge, sommrarna är outhärdliga.. men för ungefär en vecka sen var jag en dag i stryn *suck* de enda som hjälper i längtan till vintern är att då o då ta en schreeboule som man har "sparat" snöminnen i o minnas...

skidnödig!
asså jag måste åka snart fast jag åkte igår och i förrgår men jag vill åka på riktigt! hoppa! fyfan snartt måste man bli typ EMA å skära sig med stålkanterna på skidorna fast det kan man ju inte göra för jag railar ju :/

skidnödig!
hemska tanke.. tänk om det inte blir någon snö iår? eller typ så att det bara är 1 backe öppen lr ngt sånt?

kom ihåg förra hösten då skidsuget kom, sprang runt och gjorde 360,540 och railade på soffan och sånt haha! xD

skidnödig!
redrum sa:
hemska tanke.. tänk om det inte blir någon snö iår? eller typ så att det bara är 1 backe öppen lr ngt sånt?

kom ihåg förra hösten då skidsuget kom, sprang runt och gjorde 360,540 och railade på soffan och sånt haha! xD
För det första så får du aldrig dela med dig såna hemska tankar.
För det andra hahah då är man riktigt skidsugen.

Senast ändrad:
skidnödig!
om du jibbar e de ju lätt fixat :P hoppa matta me skidor, hämta snö i ishallen å raila :)
eller så åker man till stryn :P

sen finns det ju massa grejor att göra, wakeboard e en av dom!

Senast ändrad:
skidnödig!
Håller med Ivan, fyfan vad man längtar.
Men snart är det dags, har du hållt ut i ca 3 år fixar du 3 månader till!

skidnödig!
mmm shit nu vill man ha snö och riktigt underlag att åka på men skaffa presenning och häll såpa på det och åk och raila på!

Tillbaka
Topp