Skidor i augusti!

joellorang

Ny medlem
Skidor i augusti!
Tjaa. Jag och nåra polare har åkt vid en ishall och railat under helgen! Jag och min pappa har byggt en box hemma + att det står redan en rail där vi åkte. Riktgt skönt att få åka när det inte äns är vinter och att det är 3 månader kvar innan skidsäsongen börjar. Väldigt varmt har det varit runt 20-25 +. Har fått hämta snö ifrån ett ställe där ismaskinen kört ut snö och lagt det vid railarna. Och gått flera vänder för att få tillräkligt med snö.

Och undrar om det är några fler vintersugna som har åkt nåt på skidor i sommar??

Skidor i augusti!
ishallen i halmstad har ingen nedförsbacke och den ligger för centralt för att kunna dra på sig skidor och hela kittet:P folk skulle kalla en idioter

Skidor i augusti!
victorL sa:
ishallen i halmstad har ingen nedförsbacke och den ligger för centralt för att kunna dra på sig skidor och hela kittet:P folk skulle kalla en idioter
det lär du ju få räkna med! det är alltid massa hockeypojkar som hackar på oss när vi kör

Skidor i augusti!
Känns som ett väldigt skrytigt inlägg. Den sista frågan var vell bara så inte alla skulle hata dig..

Skidor i augusti!
ramundberget_skidor sa:
thom8 : vart åker ni dådå?
kör vid en kulle utanför mig typ, hämtar snö med släpvagn sen är det bara att skyffla ut skiten och köra :) har ju liksom ishall med värsta feta laget i elitserien ;D så det finns snö där. vadåro?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp