Skidor

Maxudd

Ny medlem
Skidor
Tja. Ja jag har sökt via forum trådar. Har fortfarande inte bestämt mig. jag är 14 år och är 165. Jag åker väldigt mkt park men jag åker också i pisten med familjen o när man har varit i parken för mkt. Jag tänker på att köpa k2 domain eller rossignol s4. har ni några andra förslåg? Förrut hade jag k2 silencer

Skidor
maxudd sa:
SNDVLL sa:
maxudd sa:
Njaae. Jag gillar att kunna göra butters o skit o leka lite vart jag vill. Men inte att dom ska svänga isär på stora hopp..
Vad menar du nu? Varför skulle Ledge göra det? Har du kört dom?
jaaaa
Du är inte så mycket för att utveckla dina svar va? Kolla på Armada AR6, kan iofs vara lite hård.
Mjuka bra all-around lagg är annars Kung Fujas. Men dom kanske är lite breda för din smak.

Skidor
Annars låter ju Line anthem 09 som en skida för dig.

Även k2 disorderly, kostar 3.6 med en marker griffonbindning, kolla på www.lannasport.se

Skidor
Lånar tråden lite..

någon som vet hur mjuka k2 Domains 10/11 är i jämförelse med k2 fujatives 08/09? :o

de har ingen bra mjukhetsskala som armada

Skidor
Rossignol S7, är riktigt rolig i slush och även i parken men en skida man bör teståka innan, åsikterna är ganska delade. Völkel ledge tycker jag har en ganska "platsig" kännsla men är nog bra som nybörjar skida. Dra upp på skidtestet i tandådalen och testa så mycket du kan är det bästa tipset

Tillbaka
Topp