Skidorna i sitt rum?

quniC

Ny medlem
Skidorna i sitt rum?
Tjena alla Bummers och half-bummers
tänkte slänga ut frågan å se hur de ligger till.. såå:

Vilka av er har skidorna på ert rum / synliga i er lägenhet mellan vintrarna?

chill,,,

Skidorna i sitt rum?
kom inte å säg att inte Salomons Teneighty 03/04 modell e snygg! den e underbart snygg och underbart bra i backen, parken, offpist
och så vacker :D oo ja ska gifta mej med dem :P

Skidorna i sitt rum?
ge mig en bild på dem då så ska jag göra ett utlåtande om det. men förmodligen handlar det om kärleken till sporten som gör att vi överhuvudtaget tycker att de e skönheter för ögat. jag fullkomligen älskar min bataleonbräda.
men jag vet inteom jag vill gifta mig med den.. nog för att jag har mkt roligt med den men den är lite oskön att kramas med.

Skidorna i sitt rum?
guniC > Kanske vi kan ha dubbelbröllop? Mina 1080:s och Airstyles står strax bredvid tv:n. Har ju bara 19 kvadrat allt som allt. Jag har också sovit med dem en gång, förra året när vi var nyförälskade.

Skidorna i sitt rum?
Jaa ni, mina made`n ak skidor står här i mitt rum. Och grafiken är det inget att klaga på, snorboardåkare får gärna kolla in dom på recensioner (tror det finns en bild där). Sen att dom nästan är lika breda som en snowboard hjälper ju till lite =). Men 1080-anhängarna förstår jag inte? Inget illa ment alltså, har själv ägt ett par, men grafiken och färgerna på dom är väl inte dom mest upphetsande jag sett :)..

Det där med upphängning är ju inte så svårt att lösa, tänkte fixa till en "hylla" till våren..

Peace

Skidorna i sitt rum?
Min nya bräda står bredvid min gamla bräda som tyvärr omkom i fjol :(
Dessa står bredvid tv:n.
I hallen står bootsen och bindningarna står på varsin pall i vardagsrummet.
Hoppas på utökning snart i form av ett par feta lagg.

Tilläggas att jag även använder sakerna :D

Skidorna i sitt rum?
hm...få se nu ett par mad_trix i hörnet till höger om datorn, ett par rossignol vid säng gaveln, pjäxor till höger om soffan..ett gäng googles i soffan, stavar under soffan..ett par snowboard boots till vänster om soffan. faaan gör dom där..åker ju inte ens snöbräda detta måste undersökas.

va ska man göra? låsa in sina vänner på vinden?

Skidorna i sitt rum?
min knäckta bräda är en uttmärkt hylla. en bit av tailen instucken under massa tungt i bokhylla så att resten sticker ut på sidan. där kan man lägga lätta saker. jättefin. resten av brädan ska bli nattduksbord när jag orkar. de två som inte är knäckt står såklart på rummet. var ska man annars ha dem? i sitt kalla, fuktiga (ja jag vet att den beskrivningen påminner om snö) förråd. nej, på rummet. vackert.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp