Skidtröja. Ja eller nej?

emppov

Ny medlem
Skidtröja. Ja eller nej?
Jag jobbar för ett företag som ska släppa nya grejer, skid-t's, men innan vi gör det tänkte vi kolla upp om folk skulle köpa eller inte och haffa åsikter om vad som borde ändras isf.
Jag lägger upp 2 st modeller som ger en aning om hur resten ser ut.
Dom kommer finnas i tall tee version

test pris. 200kr

https://www.freeride.se/member/photo.php?id=79694
https://www.freeride.se/member/photo.php?id=79693

(det är en undersökning, inte reklam)

svara helst seriöst och spamma helst inte...

danke
/e

Senast ändrad:
Skidtröja. Ja eller nej?
Asstora sizes så sulle ja lätt köpt den med regnbågen!!!!!!!!!

Trycket är dock cleanast längst ner på sidan, lr ja, längre ner och åt sidan iaf :)

Senast ändrad:
Skidtröja. Ja eller nej?
Kruxelidux_gangsta-thug sa:
Asstora sizes så sulle ja lätt köpt den med regnbågen!!!!!!!!!

Trycket är dock cleanast längst ner på sidan, lr ja, längre ner och åt sidan iaf :)
Vi kommer flytta runt på trycket så det kommer säkert sitta på ett annat ställe när tröjan väl kommer ut

Skidtröja. Ja eller nej?
Ja dom va snygga. Lite större tryck och inte placerat mitt på, är så tråkigt tkr jag. Och vanliga T-shirts, inga tall-tees, så sjukt fult! Annars bra idé :)

Skidtröja. Ja eller nej?
beror ju på storleken på tröja och tryck. jag hade köppt om dom fanns i 90 cm långa och tryck över hela bröstet.. men blir dom 60 cm så skulle jag inte köpa..

alltså gör upp till 5XL eller 6XL, 90 cm långa och inte så breda! då är jag på att köpa

första va riktigt nice! hoppie for the win

Skidtröja. Ja eller nej?
håller med de andra:D gör de i längder från 80-100 cm. och inte så breda, fast det betyder inte att de skall vara slim heller ;)

trycket var för övrigt sjukt cleant och jag tror den kommer sälja som smör i solken bara ni gör de som talltees istället :)<3

Skidtröja. Ja eller nej?
trycket kunde imo vart större! men som många har nämnt! gör dom långa men inte bredare än en vanlig t-shirt så kommer dom sälja som smör :) (skulle iaf själv köpt en då!)

gl me försäljningen dude

Skidtröja. Ja eller nej?
Lätt att jag skulle kunna köpa en, dock med annan krage, eller hals eller vad ni vill kalla det isf! ;)

Senast ändrad:
Skidtröja. Ja eller nej?
Aolsson sa:
jag skulle köpt , lätt. Kommer det bli fler färger eller bara i vit ifall ni gör ? sjukt snygg iaf
det blir fler färger, svart, grön blå gul bla bla.....

till andra som klagar på själva tröjan så är det inte den modellen vi kommer använda den är bara en sample version.

Skidtröja. Ja eller nej?
Sjukt mycket snyggare utan åkaren i trycket, ser ut som nåt från Warp. Tycker pengatrycket kan kapas, men det andra var riktigt skönt. Släpa iväg trycket nån annanstans så det ser lite roligare ut!

Skidtröja. Ja eller nej?
Skulle nog inte köpa dom p.g.a att du har använt alla färger på samma gång, och det matchar inte riktigt. Jag skulle nog försökt använda lite färger som passar bra, och även lite olika styrka och olika ljusa färger. Den sista ser väldigt amatörmässig ut samtidigt som den första ser lite bättre ut, fast jag gillar inte silhouetter ( smaksak ) så det får vara.

Skidtröja. Ja eller nej?
lite gay va de nog med skidåkaren... funkar kanske med skidåkaren för dom yngre åldersgrupparna, typ 6-14...

jag hade skippat skidåkaren och bara kört på resten av trycket...

komme rni gö tjejgrejer med?

Skidtröja. Ja eller nej?
hillson sa:
lite gay va de nog med skidåkaren... funkar kanske med skidåkaren för dom yngre åldersgrupparna, typ 6-14...

jag hade skippat skidåkaren och bara kört på resten av trycket...

komme rni gö tjejgrejer med?
troligen inte, det brukar inte vara så stor efterfrågan... är det många som vill ha kommer vi kanske börja med några få modeller

Skidtröja. Ja eller nej?
tyckte "hippietröjan" såg unisex ut (Tror det heter så) men det var kanske bara vad jag tyckte, den andra hade en tjej kunnat ha med utan att jag hade kollat skumt på dom ;D

Skidtröja. Ja eller nej?
jag hade lätt köpt en om den var typ 90cm talltee-version!
kanske ska göra en tisha med en tjej(typ JO:s skidor) på?
när kommer man kunna köpa dem btw? kanske ni ska göra en hoodie/sweatshirt version oxå?

Senast ändrad:
Skidtröja. Ja eller nej?
R-R sa:
jag hade lätt köpt en om den var typ 90cm talltee-version!
kanske ska göra en tisha med en tjej(typ JO:s skidor) på?
när kommer man kunna köpa dem btw? kanske ni ska göra en hoodie/sweatshirt version oxå?
det kommer säkert ett tryck med una chica på... jag kan börja skissa upp det om det är något folk vill ha..
vi börjar med bara tees fast vi har också tänkt på att lägga ut hoods efter ett tag

Tillbaka
Topp