Skistar har fått nog, Hammarbybacken ska glasas in

Ja! Jag bara hoppas att det blir av! Tänk att få kunna starta säsongen redan i september, inte fel alls!

backetta.jpg

Jag gick också på det, tills HARS skrev att tomten skulle tänka efter!

fan, kanske dumt av mig, försökte att formulera mig så att det inte blev en spoiler. att jag inte kan hålla käft, ber om ursäkt för det.

haha.. sjukt rolig grej.. jag trodde först skistar blivit galna..
synd att nån röjde bluffen så fort..

Investeringen står Skistar och Skiing April Ltd för, samma företag som finansierat Ski Dubai.

Skiing april ltd.....det var väl där man började tappa verklighetsförankringen.....men trevligt hade det ju varit.

haha efter att läst den igen måste jag erkänna att jag faktiskt skulle gått på det om jag läst artikeln i en tidning..

men sista stycket:
Företaget lugnar också snowboardåkare som befarar att en inglasning hindrar dem från att använda backens snowboardpark med sina höga hopp.

- Vi kommer öppna speciella takluckor för den som vill flyga riktigt högt, säger Anna Persson och poängterar att en nedfart får ha kvar himlen som tak för den som gillar frisk luft.

hm.. hur troligt låter de?..
undra vem som sitter och hittar på sånna grejjer? haha!

En glas konstruktion hade inte gett den effekt man vill få ut av ett sånt här projekt.

Skulle bli ett växthus och inte alls särskilt kyligt och vid något försök att kyla ner så skulle man få kondens problem som sköt i höjden så fort solen skiner på glaset.

Sen var det ett rätt dåligt skämt.

Mvh

asså det är inget skämt. det är på riktigt. jag känner hela skistar

känner jäääääävligt många om jag ska vara ärlig...

Tillbaka
Topp